even voorstellen

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
fs1 '71
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 jan 2017, 21:11

even voorstellen

Bericht door fs1 '71 »

Hallo allemaal,

ik ben een ouwe bok van 56 met een jeugd trauma waar de meeste hier ook last van hebben :-) mij moeder heeft ooit besloten om mij René te noemen en heb mij hier aangemeld als FS1'71. buiten de fs1 hobby heb ik ook een aantal BMW oldtimers in restauratie en als daily driver.

Ik heb een tijdje geleden een fs1 uit 1971 aangeschaft (matching numbers) deze was gerestaureerd door een monteur van 84jr oud! met de beste bedoelingen maar niet echt een succes, nu had ik daar al rekening mee gehouden dus echt een tegenvaller was t niet en de prijs was ook OKÉ.
Nu heb ik niet bepaald 2 linkerhanden en red het technisch zelf allemaal wel ware het niet dat jullie forum een ongekende reminder is van oja..zo zat het.. en een database van kennis, modificaties en slimme truukjes :)

ik heb vroeger twee fs1's gehad..de eerste werd na 5 weken gestolen ( mede omdat ik dacht dat een stuurslot voldoende was :( ) en de tweede verkocht ik om deels mijn eerste auto te financieren.
Ik wil mijn huidige fs1 zo maken als ode aan deze twee ( ongekend rijplezier gehad) ; een street en een compleet chrome uitvoering.

later plaats ik foto's van opbouw.

Groeten René
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: even voorstellen

Bericht door fs1man »

Welkom op het forum de laatste tijd is het hier erg rustig ,maar er staat genoeg op om dingetjes op te bouwen.
Zelf heb ik ook heel veel BMw,s gehad het was een hobby naast de FS1 hobby maar nu is alleen de FS1 hobby over.
Ik ben ook van de chromen fs1,tjes, ik heb er momenteel 3 chromen staan en een is er nog in opbouw.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: even voorstellen

Bericht door ginofs1 »

hoi Rene.
Welkom hier
Gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: even voorstellen

Bericht door pee67 »

Welkom op dit forum.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gebruikersavatar
st1300
250km gereden
250km gereden
Berichten: 444
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:36

Re: even voorstellen

Bericht door st1300 »

Rene
Welkom op het forum.
Maar jij bent niet de enigste oude bok, Ik ben 60 jaar en heb ook het virus te pakken. En dus ook een FS1 gerestaureerd naar het voorbeeld van toen ik 16 was.
Wel een bekend verhaal trouwens want ook mijn eerste FS1 was gestolen.
Gebruikersavatar
rubberbutt
100km gereden
100km gereden
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 feb 2014, 21:21
Locatie: Soest

Re: even voorstellen

Bericht door rubberbutt »

Hoi Rene.. er zijn denk ik twee groepen users hier op het forum. jonkies die net 16 zijn, of ouderen (met mid-life crisis) die later weer een FS1 willen.

Heeft bij ook 32 jaar geduurd voordat ik weer een FS1 had gekocht. Heb nu een DT50MX. Minder populair, maar ja ook dat moet ik een keer uitgeprobeerd hebben.. :lol:
Plaats reactie