Brommer zonder papieren

Informatie en vragen over kentekens en wetgeving
occ1s
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56

Bericht door occ1s »

vette shit.. dus.. ik heb helemaal geen brommer papieren, alleen de brommer, die helemaal op en top is, alleen hij heeft geen kenteken enzo.. dan hoef ik hem dus alleen nog maar te keuren, en ik krijg de papieren en het kenteken? of snap ik het niet xD
edje

Bericht door edje »

volgens mij wel maar vraag het eens bij de rdw als je het zeker wilt wete :wink:
occ1s
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56

Bericht door occ1s »

had een mailte naar veilig verkeer nederland gestuurd gisteravond, maar, ga nu de rdw maar ff mailtje sturen :)! dankjulliewel voor alle info :)
Ruudsjuh
100km gereden
100km gereden
Berichten: 195
Lid geworden op: 12 okt 2007, 19:41

Bericht door Ruudsjuh »

Keuren en schouwen is wel wat anders. Toen ik mijn brommers liet schouwen deed alleen het framenummer en de goedkeuring ertoe. Nu moet de brommer helemaal tiptop zijn (zelfs de roetuitstoot), anders krijg je geen kenteken. Maat van me heeft laatst een zundapp laten keuren, die was 120 euro kwijt bij de RDW en nog 17,50 voor de plaat
ties1
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 aug 2007, 17:54

Bericht door ties1 »

jep en er is in amsterdam een 4 maanden wachttijd ben al vanaf eind augustus bezig geweest en heb pas 15 januari een afsrpaak kunnen maken :( kosten 107 euro..
Gebruikersavatar
bromtolfs1
100km gereden
100km gereden
Berichten: 142
Lid geworden op: 05 jul 2007, 23:06
Locatie: Uithuizen
Contacteer:

Bericht door bromtolfs1 »

ties1 schreef:jep en er is in amsterdam een 4 maanden wachttijd ben al vanaf eind augustus bezig geweest en heb pas 15 januari een afsrpaak kunnen maken :( kosten 107 euro..

Er zijn nog meer RDW keurstations in Nederland. Misschien het proberen waard. groningen bijvoorbeeld. Misschien niet zo druk?
indian
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 sep 2007, 21:52
Locatie: bilthoven

Bericht door indian »

bromtolfs1 schreef:
ties1 schreef:jep en er is in amsterdam een 4 maanden wachttijd ben al vanaf eind augustus bezig geweest en heb pas 15 januari een afsrpaak kunnen maken :( kosten 107 euro..

Er zijn nog meer RDW keurstations in Nederland. Misschien het proberen waard. groningen bijvoorbeeld. Misschien niet zo druk?


Volgens mij kan je in nieuwegein(utrecht) ELKE MAANDAG EN DINSDAG terecht zonder afspraak te maken,maatje van me is pas geweest en is allemaal prima gegaan.
Plaats reactie