Keuren FS1-P 5 bak

Informatie en vragen over kentekens en wetgeving

Keuren FS1-P 5 bak

Berichtdoor Laars » 14 aug 2010, 16:29

Ik heb het volgende zitten denken.
Ik kan mijn 378 zover afvoeren tot hij weer 45km/h rijd.
Ik heb alle spullen voor een orri set up
378 tum, 10 mm carb, 10 mm spruit, orri sigaaruitlaat (alleen nog een bochtje 28 mm op de kop tikken, wie) etc
Ik kan met deze brommer gewoon de weg op om te testen
Dan wil ik het 5 bakje onder de P vandaan halen en mijn 378 blok eronder hangen (5 bak ipv 4 bak is ook makkelijker af te voeren , denk ik)

Dan keuren en de boel weer wisselen.

De vraag: Kan dit (verschillende nummers blok frame)
Volgens mij wordt er gekeurd op framenummer.
Laatst bijgewerkt door Laars op 10 sep 2010, 19:33, in totaal 2 keer bewerkt.
1969 blauw wit 5 bak
1978 chroom 60 cc
Avatar gebruiker
Laars
2500km gereden
2500km gereden
 
Berichten: 3745
Geregistreerd: 11 jan 2008, 14:20
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Jeti » 14 aug 2010, 17:20

Ja, dat kan.
Ze kijken niet naar het bloknummer bij de rdw keuring.
En als ze kijken, doen ze er niets mee.

De setup maakt allemaal uit als, als hij maar niet harder gaat dan 50 km/uur.
Je kunt ook gewoon brillo sponsjes in de uitlaat stoppen, heeft Ruud laatste ook gedaan 8) Ze moesten er zelfs om lachen bij de rdw.

Maaruh.. Is dit geen gelegenheid voor je motor rijbewijs?
Dan heb je geen rollerbank gezeik enzo.
Avatar gebruiker
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
 
Berichten: 19339
Geregistreerd: 10 aug 2008, 15:05
Woonplaats: Edam

Berichtdoor Camiel » 14 aug 2010, 21:57

En dan kan je met Gino en Jet meerijden tijdens ritjes!
2 streets en 69'er :D
Avatar gebruiker
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
 
Berichten: 5485
Geregistreerd: 06 jul 2009, 16:44
Woonplaats: Roosteren

Berichtdoor marco » 14 aug 2010, 22:00

Je kan je street toch ook langzaam laten lopen?

@Camiel de street van Gino is geloof ik van 1972.
Yamaha Sheriff 1981
Avatar gebruiker
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
 
Berichten: 22683
Geregistreerd: 25 feb 2007, 16:56
Woonplaats: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Berichtdoor Camiel » 14 aug 2010, 23:26

marco schreef:Je kan je street toch ook langzaam laten lopen?

@Camiel de street van Gino is geloof ik van 1972.


Daarom zeg ik 2 streets (jet en Gino) en de aanwinst van Johan :D
Avatar gebruiker
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
 
Berichten: 5485
Geregistreerd: 06 jul 2009, 16:44
Woonplaats: Roosteren

Berichtdoor Jeti » 15 aug 2010, 12:14

Camiel schreef:En dan kan je met Gino en Jet meerijden tijdens ritjes!
2 streets en 69'er :D

Sterker nog: Laars en ik kunnen ook samen naar de RDW ;)
Avatar gebruiker
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
 
Berichten: 19339
Geregistreerd: 10 aug 2008, 15:05
Woonplaats: Edam

Berichtdoor Laars » 15 aug 2010, 12:23

Jeti schreef:
Camiel schreef:En dan kan je met Gino en Jet meerijden tijdens ritjes!
2 streets en 69'er :D

Sterker nog: Laars en ik kunnen ook samen naar de RDW ;)


Zou dat een voordeel geven
1969 blauw wit 5 bak
1978 chroom 60 cc
Avatar gebruiker
Laars
2500km gereden
2500km gereden
 
Berichten: 3745
Geregistreerd: 11 jan 2008, 14:20
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Rinus01 » 15 aug 2010, 15:19

ik heb pas een 378 op kenteken laten zetten, ze kijken best wel serieus, speling op voorvork, verlichting, claxon of bel, banden, en natuurlijk de rollenbank. max is 45 km / uur. ik deed dit door 10 mm carb ( kijken ze niet naar ) en een ring met een klein gat tussen de cilinder en de uitlaat. werkt perfect, blok nummer is niet belangrijk.
Avatar gebruiker
Rinus01
100km gereden
100km gereden
 
Berichten: 124
Geregistreerd: 08 sep 2008, 20:58
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Zwepper » 15 aug 2010, 15:39

een keuring is idd vrij streng
maar hoe laars zijn brommers bouwt is er eigenlijk geen mogelijkheid dat die niet word goedgekeurd
Avatar gebruiker
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden
 
Berichten: 3022
Geregistreerd: 09 jan 2007, 16:30
Woonplaats: Zuidland

Berichtdoor Laars » 15 aug 2010, 16:57

Rinus01 schreef:ik heb pas een 378 op kenteken laten zetten, ze kijken best wel serieus, speling op voorvork, verlichting, claxon of bel, banden, en natuurlijk de rollenbank. max is 45 km / uur. ik deed dit door 10 mm carb ( kijken ze niet naar ) en een ring met een klein gat tussen de cilinder en de uitlaat. werkt perfect, blok nummer is niet belangrijk.


Ben jij in Zwijndrecht geweest?
1969 blauw wit 5 bak
1978 chroom 60 cc
Avatar gebruiker
Laars
2500km gereden
2500km gereden
 
Berichten: 3745
Geregistreerd: 11 jan 2008, 14:20
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Camiel » 15 aug 2010, 18:38

Zwepper schreef:een keuring is idd vrij streng


Bij mijn keuring van de 2ru had de keurmeester zelf een blauwe 2ru gehad.
Hij heeft alleen framenummer genoteerd, bouwjaar wat ik zei en ik had de technische specificaties van de 2ru folder gegeven. dat was alles en voor de rest heeft hij zelf even een rondje gereden om te voelen hoe dat vroeger ook al weer was :P
dus geen roller, geen speling checken, verlichting niet eens gechecked,...

Als je geluk hebt heb je ook een FS1 liefhebber, dan kom je er met 2 vingers in de neus doorheen :P xD
Avatar gebruiker
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
 
Berichten: 5485
Geregistreerd: 06 jul 2009, 16:44
Woonplaats: Roosteren

Berichtdoor Rinus01 » 15 aug 2010, 20:09

Laars schreef:
Rinus01 schreef:ik heb pas een 378 op kenteken laten zetten, ze kijken best wel serieus, speling op voorvork, verlichting, claxon of bel, banden, en natuurlijk de rollenbank. max is 45 km / uur. ik deed dit door 10 mm carb ( kijken ze niet naar ) en een ring met een klein gat tussen de cilinder en de uitlaat. werkt perfect, blok nummer is niet belangrijk.


Ben jij in Zwijndrecht geweest?


in Januari in zwijndrecht, in juli in Schiedam, was geen verschil, zelfde trage afhandeling en zelfde hoge kosten
Avatar gebruiker
Rinus01
100km gereden
100km gereden
 
Berichten: 124
Geregistreerd: 08 sep 2008, 20:58
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Laars » 15 aug 2010, 20:34

Rinus01 schreef:
Laars schreef:
Rinus01 schreef:ik heb pas een 378 op kenteken laten zetten, ze kijken best wel serieus, speling op voorvork, verlichting, claxon of bel, banden, en natuurlijk de rollenbank. max is 45 km / uur. ik deed dit door 10 mm carb ( kijken ze niet naar ) en een ring met een klein gat tussen de cilinder en de uitlaat. werkt perfect, blok nummer is niet belangrijk.


Ben jij in Zwijndrecht geweest?


in Januari in zwijndrecht, in juli in Schiedam, was geen verschil, zelfde trage afhandeling en zelfde hoge kosten


Wat was de wachttijd in Zwijndrecht en hoe hoog waren de kosten?
1969 blauw wit 5 bak
1978 chroom 60 cc
Avatar gebruiker
Laars
2500km gereden
2500km gereden
 
Berichten: 3745
Geregistreerd: 11 jan 2008, 14:20
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Rinus01 » 15 aug 2010, 20:44

had om 13 uur een afspraak, was denk 13.15 aan de beurt en stond om 14.15 weer buiten
146 euro armer,
50 euro voor dentificatie
50 euro voor beoordelen
37 euro leges voertuig
9 euro leges tenaamstelling
Avatar gebruiker
Rinus01
100km gereden
100km gereden
 
Berichten: 124
Geregistreerd: 08 sep 2008, 20:58
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Laars » 15 aug 2010, 20:50

Rinus01 schreef:had om 13 uur een afspraak, was denk 13.15 aan de beurt en stond om 14.15 weer buiten
146 euro armer,
50 euro voor dentificatie
50 euro voor beoordelen
37 euro leges voertuig
9 euro leges tenaamstelling


Met wachttijd bedoelde ik tussen het maken van de afspraak en wanneer je kon komen.
bv dagen, weken of maanden
1969 blauw wit 5 bak
1978 chroom 60 cc
Avatar gebruiker
Laars
2500km gereden
2500km gereden
 
Berichten: 3745
Geregistreerd: 11 jan 2008, 14:20
Woonplaats: Dordrecht

Volgende

Keer terug naar Kenteken en wetgeving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast