P@trick schreef:Valse lucht uitgesloten?
marco schreef:Hoe zijn de wiellagers en de remmen?
harmen251 schreef:nee, die had exact hetzelfde probleem. Ik dacht eerst dat ie warmliep.
Was van plan om met deze brommer naar de ardennen te trekken in december, zal ik nu met een andere moto moeten doen.
Ga het blok nog eens openhalen ondertussen en eens naar de krukas kijken. Denk dat er anders niets meer opzit.
cilinder =ok
kop= ok
2 verschillende carbu's geprobeerd en een heel pak sproeiers.
ontsteking, andere contactpunten, vliegwiel en timingen geprobeerd.
schijf is ook goed
uitlaat is nieuw
dichtingen van krukas zijn ook goed,
tschiet niet veel meer over..
De krukas is nieuw maar de kwaliteit en kennis van eigen product bij de webshops is wel een ramp geworden. Onlangs een 43mm piston besteld, blijkt deze 42.75mm te zijn. 2 immi koppelingkabels waarvan de draad op de regelvijs zelf geen m8 is en de koppeling volledig onbedienbaar is. Immi remkabel gekocht waarmee ik de voorrem onmogelijk kan regelen zonder dat ze sleept ofwel de greep tegen het handvat komt. "originiele" contactpunten die het na 1 week al begeven. Had ook nog extra segmenten gekocht voor mijn athena, passen zelfs niet in de groeven van de piston. Mijn broer had ook eens een athena gekocht waarvan de passing voor het naaldlager niet was afgewerkt op de piston aan 1 kant, als antwoord krijgt hij dan dat hij een dremel moet kopen...
Gek word ik ervan..
koppel schreef:welk type en merk kruk was dat?
harmen251 schreef:De krukas is nieuw maar de kwaliteit en kennis van eigen product bij de webshops is wel een ramp geworden. Onlangs een 43mm piston besteld, blijkt deze 42.75mm te zijn. 2 immi koppelingkabels waarvan de draad op de regelvijs zelf geen m8 is en de koppeling volledig onbedienbaar is. Immi remkabel gekocht waarmee ik de voorrem onmogelijk kan regelen zonder dat ze sleept ofwel de greep tegen het handvat komt. "originiele" contactpunten die het na 1 week al begeven. Had ook nog extra segmenten gekocht voor mijn athena, passen zelfs niet in de groeven van de piston. Mijn broer had ook eens een athena gekocht waarvan de passing voor het naaldlager niet was afgewerkt op de piston aan 1 kant, als antwoord krijgt hij dan dat hij een dremel moet kopen...
Gek word ik ervan..
fizzie schreef:Ik bedoel niet de speling maar de uitlijning.
Ik heb er eentje geklokt met 0,1 mm afwijking. Die niet te richten was.
Let wel, een imitatie nieuwe
Keer terug naar Techniek en sleutelen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast