Nieuwe cilinder

Alles over de techniek en sleutelen
Jaccoh
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 mei 2007, 18:29
Locatie: Oterleek (Noord-Holland) Vlakbij Alkmaar

Bericht door Jaccoh »

Tombo schreef:Dat had ik ook, het zooitje moet op elkaar inlopen :P Hij moet iig een stuk harder kunnen als 45 km/h (tenminste, als je een 50cc fs1 hebt gemonteerd, zoals uit je startpost). Met welke vertanding rijd je eigenlijk (en sproeier)?


Zal morgen even voor je kijken hij staat nu keurig in de schuur te wachten tot morgen ochtend..
heb vandaag de 103 km inrijden behaald.. hoop deze week de 200 a 300 te kunnen halen :D

Ik rij nu wel gewoon door tot de 40 en dan gas los tot 20 afzakken dan weer 40 dan weer 20 ik laat hem enorm in de touren variereen

Ja het is een 50 cc fs1 zaten een paar braampjes wat betreft de spoelpoorten deze zijn weg gehaald en de kop is afgevlakt en voorheen liep hij ruim 60 dus ik verwacht wel dat hij harder moet lopen

Iemand die tegen betaling wil afstellen in de beurt van Alkmaar ? (handymen mischien)

Ik hoop dat hij de 500 km inrijden haalt

kan het kwaad als ik hem een 2 km volgas blijf houden ?

Ik hoor het wel

Jacco
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

hangt er vanaf als je volgas echt niet harder dan 40 rijd is het beter maar anders niet doen
edje

Bericht door edje »

doe maar niet. zowiezo kun je beter even wachten met rijden tot hij goed afgesteld is :wink:
Plaats reactie