Ontsteking gezeik.

Alles over de techniek en sleutelen
Martijn

Bericht door Martijn »

Nope ...

Ik ben er wel achter bij mijn ontsteking denk ik ... Spie was door midden ... ene helft zat in mn kruk andere in mn vliegwiel. Zo kijken of ik zelf een spie kan zagen !

En sowieso bij jmpb bestellen :)
Martijn

Bericht door Martijn »

Hij doet t. Hij doet t !

Wooohooo ^^

Wat een gezeik was het zeg, maar goed. we pruttelen, gelijk demper dr uit geschroefd (maakt dat uit als je aan het in rijden bent ? ) voor een mooi donker geluid ^^
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

Martijn schreef:Hij doet t. Hij doet t !

Wooohooo ^^

Wat een gezeik was het zeg, maar goed. we pruttelen, gelijk demper dr uit geschroefd (maakt dat uit als je aan het in rijden bent ? ) voor een mooi donker geluid ^^


ZOnder demper rijd ie bij mij zelfde, en heel mischien wel beter, en 't geluid is zeker mooier!! Vriend van mij (met een tupperware) woont ongeveer 800 meter, met huizen en zo er tussen van mij vandaan, en als hij buiten is kan hij horen als ik die van mij start :D

Groet, Aad
Martijn

Bericht door Martijn »

Hmhm, ik heb m eraf geschroefd en t maakt een grandioos geluid !

Maar is het erg voor het inrijden, heb er nu namelijk 50 km opzitten schat ik en hij reed perfect, 1 keer stil komen te staan, maar toen ik 2 sec daarna mn kick naar benee duwde blijf de zuiger nog 3 keer op en neer gaan ! Dus t was geen warmloper :lol:
Waslijn

Bericht door Waslijn »

Ik zou toch ff je cilinder checken als je stil bent komen vallen.. en ziet je bougie er goed uit?
Martijn

Bericht door Martijn »

Bougie is koffie met melkbruin !

Moet ik eerst nog even een zooitje pakkingen in slaan ! Doe er gelijk een stuk of 10 :)
edje

Bericht door edje »

met inrijden moet de bougie echt goed bruin zijn. doe er dus liever een sproeiermaat groter in als dat nog enigsinds te rijden is :wink:
Martijn

Bericht door Martijn »

Dan gooi ik er wel een 160 in :) Mij werd verteld dat een 150 het goed zou doen met mn setup !

f5b 50 cc
16 mm
13 - 44
snelle uitlaat
150 sproeier
standaard kop + standaard schijf
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Je kan van te voren nooit zeggen welke sproeier je nodigt hebt, dat is giswerk. Ik zou met inrijden je brommer wat rijker afstellen. Na het inrijden kan je experimenteren met een kleinere sproeier :)
Martijn

Bericht door Martijn »

Heb maar een 160 gestoken, als hij koud is verzuipt hij ietsje :)

En net een b8 en b9 gehaald :)
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

hou die b9 maar voor bij echt warm weer ;)
when men were men, and helmets were for divers
Martijn

Bericht door Martijn »

Heb een tijdje met die b9 gereden, maakte voor mij helemaal niets uit (A). Reed hetzelfde als de b8 ...

Enkel doet mn kick nu raar, als ik m naar benee duw hoor je een enorm schrapend geluid ! Maar als hij stationair loopt hoor je niets, evenals bij het rijden ...
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

klinkt als een kickveer die fout zit? komt hij nog terug?
en check:
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=1194
when men were men, and helmets were for divers
Martijn

Bericht door Martijn »

kick komt terug ... Was na 1 dag niet rijden ...
Martijn

Bericht door Martijn »



Had t gezien, nog niet gechecked. Ik ga woensdag naar kreta dus ben druk bezig met zooi regelen (A)
Plaats reactie