stotteren, inhouden van mn fs1

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
mystic

stotteren, inhouden van mn fs1

Bericht door mystic »

Ik heb een probleempje.
Mn fs1 rijdt wel redelijk maar niet super zoals ie eerder wel deed;). Ik heb gisteren een andere carburateur gemonteerd en ik dacht goed afgesteld met dat luchtschroefje.. ook heb ik een andere zuiger gemonteerd en naaldlager want mn oude zuiger was wat afgereden.

Nu reedt ik gisteravond een rondje om even alles te testen maar hij pruttelt af en toe ..(ja pruttelen horen ze te doen maar dit was meer inhouden). net of ik het contact voor 1 sec omdraaide maar kon daarna zo weer door rijden.

Ook met optrekken houdt ie een beetje in. Trekt niet mooi door, ook hierbij houdt hij wat in. het is niet dat hij langzaam rijdt. Hij kan wel gewoon 60 rijden maar dit gaat dus gepaard met wat stotteren.(nog niet harder gereden vanwege de nieuwe zuiger).

zal het liggen aan de sproeier? ik rij nu met 150 maar 160 is te groot. voor 60cc is 150 al vrij klein... of moet ik toch kijken bij de ontsteking, bobine, condensator?

Alvast bedankt
Groeten Bram
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

sproeier maten zeggen niks, een brommer loopt gewoon op een bepaalde maat sproeier het best. Grote kans dat je btw met lange sproeiers rijd
mystic

Bericht door mystic »

ja naja wat zijn lange sproeiers..mn brommer reedt altijd goed met 150. Alleen ga ik nu ff googlen hoe een lange spoeier eruit ziet. maar de 150 die ik heb die is toch ongeveer hetzelfde als de 90 ofzo?
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

op hoeveel voorontsteking staat die? dat of condensator zou'k zeggen 8)
when men were men, and helmets were for divers
mystic

Bericht door mystic »

ja ik denk het ook. ik zal mn onsteking maar eens nakijken (tijdje geleden :oops: ) thx
Plaats reactie