Accu

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
occ1s
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56

Accu

Bericht door occ1s »

Hey, is het mogenlijk om bijv. op mijn brommer een nieuwe 12v accu te plaatsen, zodat ik,
bijv. boxjes aan kan sluiten? (heb eventueel nog wel ruimte om deze accu weg te stoppen in
dat zwarte vakkie, onder mn benzinetank, je weet wel wat ik bedoel waarschijnlijk.
Martijn

Bericht door Martijn »

Jep, kan wel

Maar dan moet je je hele brommer ombouwen naar 12 volt, tenzij je er ook een gewone 6 volt in laat zitten, zodat je die gebruikt voor je lichten etc. Maar dan moet je wel telkens die 12 volt opladen !
edje

Bericht door edje »

kun je geen omvormers krijgen of maken die van 6 12 volt maken?
occ1s
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56

Bericht door occ1s »

Hmm mijn bedoeling was idd om er een extra accutje in te zetten, zat hele tijd op internet te zoeken naar 12v boxjes, stoot ik toevallig 1 boxje aan, keek ik er dus achter op.. wat denk je? 12 volt :).
Wat ik ook wel belangrijk vind is een claxon, dus die heb ik ook ff op 12 volt gekocht.
Misschien ooit nog een derde accu :) wanneer ik moe word van het omwisselen van al die draadjes (van claxon naar boxjes).
Bedankt jongens :)!
diederik
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2007, 11:34
Locatie: leusden

Bericht door diederik »

heey
ik was ook van plan om boxen op mijn fs1 te monteren, 8) (is het de leeftijd dat we dat willen :?: ) verder geen foto's gezien van mensen die dit ook heben. en! :P [font=Century Gothic] [/font] ik wou een surfer op mijn tank spuiten. :lol: of laten doen? ik ben niet zo kunstzinnig. :oops:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

edje schreef:kun je geen omvormers krijgen of maken die van 6 12 volt maken?


jawel maar er gaat wat stroom verloren in het omzetten en met boxen enzo moet je spoel dat wel aan kunnen
Plaats reactie