Nieuwe carb.

Alles over de techniek en sleutelen
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1983
Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

mooizo 8)
occ1s
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56

Bericht door occ1s »

@ jonnetje, binnenkabel is keihard, maar ik moet gewoon logisch nadenken.

Je moet je gaskabel uit je handvat halen, klemmetje eraf, en dan uit je handvathouder.
Dan zie je dat de binnenkabel uit je buitenkabel steekt, maar wat je wel kan doen, is je buitenkabel schuiven. Schuif hem een stukje over je binnenkabel, zodat er een klein stukje is waar geen binnenkabel is, nu kun je hem gerust afknippen, klaar is kees xD.
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

occ1s schreef:@ jonnetje, binnenkabel is keihard, maar ik moet gewoon logisch nadenken.

Je moet je gaskabel uit je handvat halen, klemmetje eraf, en dan uit je handvathouder.
Dan zie je dat de binnenkabel uit je buitenkabel steekt, maar wat je wel kan doen, is je buitenkabel schuiven. Schuif hem een stukje over je binnenkabel, zodat er een klein stukje is waar geen binnenkabel is, nu kun je hem gerust afknippen, klaar is kees xD.


Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe die opeens te kort kan zijn :wink: Gisteren of zo zat de gasschuif helemaal naar beneje en haalde je de 65km/h :wink:
occ1s
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56

Bericht door occ1s »

ja.. maar wou m iets strakker maken, was verkeerd uitgepakt...
Maar nu het volgende, mijn gasschiet niet terug als ik mn handvat loslaat.
Dit had ik in het begin wel.

Ik rijd dus volgas, hand van het handvat af, maar blijf op volgas :S... eerst schoot hij dan terug... nu blijft hij hangen, en weet dat het niet zo hoort.

Ook heb ik volgensmij de verkeerde sproeier.
heb er eerst een 150 in gegooid, pruttelde wat, wist niet wat het was, te weinig benzine of viertakten, deed dus 160 in, reed hij nog beroerder, was dus viertakten.
klopt dit? ik gebruik mikuni sproeiers, en lees dat hij 170 er wel in kan hebben :S
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

occ1s schreef:ja.. maar wou m iets strakker maken, was verkeerd uitgepakt...
Maar nu het volgende, mijn gasschiet niet terug als ik mn handvat loslaat.
Dit had ik in het begin wel.

Ik rijd dus volgas, hand van het handvat af, maar blijf op volgas :S... eerst schoot hij dan terug... nu blijft hij hangen, en weet dat het niet zo hoort.

Ook heb ik volgensmij de verkeerde sproeier.
heb er eerst een 150 in gegooid, pruttelde wat, wist niet wat het was, te weinig benzine of viertakten, deed dus 160 in, reed hij nog beroerder, was dus viertakten.
klopt dit? ik gebruik mikuni sproeiers, en lees dat hij 170 er wel in kan hebben :S


Dat je handvat blijft hangen ligt meestal aan die boutjes waarmee je hem 'open' maakt, ik zou het lekker zo laten! Die van mij had het eerst ook, maar per ongeluk niet meer, ik vond het heerlijk, kan je tenminste ook eens je rechterhand van je stuur doen:P
occ1s
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56

Bericht door occ1s »

dat is waar :)
en wat die sproeiers betreft?
Thomash
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1079
Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:53

Bericht door Thomash »

ik vind dat je super groote sproeiers er in stopt. probeer eens kleiner is maar een 50 cc met 16 mm..

Handvaten blijven ook vaak hangen omdat er tape omgedaan word zodat ze niet schuiven
Plaats reactie