Grotere vertanding en toch hard optrekken.
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
er zijn twee dingen belangrijk als je geen electr. hebt,
eerst en vooral wanneer, dat bepaalt zowat ALLES aan hoe ie draait
tweedes is de duur dat ze dicht zijn, want dat heeft effect op de kracht van de vonk die komt
aangezien je bij een fs1 de ontstekingsplaat zelf niet kan verdraaien, en dus enkel de punten zelf, stel je tegelijk de twee af
nu, hoe vér ze opengaan op het bovenste punt van de nok is ook een punt, de vonk moet immers 'gebroken' worden. (en de condensator slikt op dat moment de rest van de stroom weg.. reactie=VoNk)
DUS! what to do, stel het tijdstip juist, met die truuc met het sigarettenblaadje en kijk hoe ie rijdt, op 1.7mm piston voor top,
kijk of de punten, als ze zo staan, uiteindelijk ver genoeg opengaan,
dat zou iets van een .30 .35 moeten zijn
krijg je vreemd geknetter tegen volle toeren, ga dan naar 1.8
eerst en vooral wanneer, dat bepaalt zowat ALLES aan hoe ie draait
tweedes is de duur dat ze dicht zijn, want dat heeft effect op de kracht van de vonk die komt
aangezien je bij een fs1 de ontstekingsplaat zelf niet kan verdraaien, en dus enkel de punten zelf, stel je tegelijk de twee af
nu, hoe vér ze opengaan op het bovenste punt van de nok is ook een punt, de vonk moet immers 'gebroken' worden. (en de condensator slikt op dat moment de rest van de stroom weg.. reactie=VoNk)
DUS! what to do, stel het tijdstip juist, met die truuc met het sigarettenblaadje en kijk hoe ie rijdt, op 1.7mm piston voor top,
kijk of de punten, als ze zo staan, uiteindelijk ver genoeg opengaan,
dat zou iets van een .30 .35 moeten zijn
krijg je vreemd geknetter tegen volle toeren, ga dan naar 1.8
when men were men, and helmets were for divers