Stopt er mee en krijg hem niet aan de praat
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:53
Stopt er mee en krijg hem niet aan de praat
Was tussen de middag even snel naar huis aan het rijden (thuis is het brood altijd lekkerder ) en Ging allemaal lekker, had hard geregend.
Ik rem af voor een man met zijn dochtertje voor het zebra pad en als ik stil sta stopt m'n brom er mee. Ik dacht eerst van heey krijgen we nou?!?
Dus in z'n 1 en stukje duwen en normaal doet hij het dan gelijk weer. Dit keer niet. Aangezien het zo hard regende dacht ik aan vocht dus ik uit nood maar naar huis lopen(hooguit 1 km ofzo niks erg) en gelijk ff checken maar bougietje was droog en de dop ook. Carb zat goed. en wou toch echt niet starten.
Dus ik maar fietsen:P en net uit school weer gescheckt nieuwe bougie omdat de ouwe wat slapjes vonkte carbbekeken van binnen maar is brandschoon.
Mijn vraag wat zou het nog meer kunnen zijn!? er zit benzine in de tank en vlotter. Als ik ren maakt hij soms wat toeren maar valt weer terug.
Zou het kunnen dat er iets van kortsluiting is waarmee die verbinding blijft maken met de killswitch? door regen ofzo ?
Andere ideeen zijn welkom!
Ik rem af voor een man met zijn dochtertje voor het zebra pad en als ik stil sta stopt m'n brom er mee. Ik dacht eerst van heey krijgen we nou?!?
Dus in z'n 1 en stukje duwen en normaal doet hij het dan gelijk weer. Dit keer niet. Aangezien het zo hard regende dacht ik aan vocht dus ik uit nood maar naar huis lopen(hooguit 1 km ofzo niks erg) en gelijk ff checken maar bougietje was droog en de dop ook. Carb zat goed. en wou toch echt niet starten.
Dus ik maar fietsen:P en net uit school weer gescheckt nieuwe bougie omdat de ouwe wat slapjes vonkte carbbekeken van binnen maar is brandschoon.
Mijn vraag wat zou het nog meer kunnen zijn!? er zit benzine in de tank en vlotter. Als ik ren maakt hij soms wat toeren maar valt weer terug.
Zou het kunnen dat er iets van kortsluiting is waarmee die verbinding blijft maken met de killswitch? door regen ofzo ?
Andere ideeen zijn welkom!
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:53
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:53
Carb had ik natuurlijk van binnen door geblazen
Het is trouwens opgelost op een onuitstaanbare manier!
Mijn vader heeft vroeger ook wel wat gespeelt met brommers (is nu 50 dus uit de kreidler tijd) Altijd schuren en opvoeren dus meestal heeft hij wel een idee..
Na het eten liep hij mee naar de schuur en bukt bij de cilinder en zegt doe het nu is.
En gvd geloof het of niet hij starte met 1 trap! Ik kon niet geloven dat hij ook echt wat gedaan had maar hij houd stug vol dat de bougie kabel tegen ruste op de cilinder (dat klopte) en dat dat bij nat en vochtig weer een lekstroom veroorzaakt. (hij had dit op z'n werk (was ff langsgegaan ) al voorspeld!)
net de kabel met zelfvulcaniserend tape wat meer geisoleerd en hij doet het weer :S
Kan dit dus niet uitstaan
Het is trouwens opgelost op een onuitstaanbare manier!
Mijn vader heeft vroeger ook wel wat gespeelt met brommers (is nu 50 dus uit de kreidler tijd) Altijd schuren en opvoeren dus meestal heeft hij wel een idee..
Na het eten liep hij mee naar de schuur en bukt bij de cilinder en zegt doe het nu is.
En gvd geloof het of niet hij starte met 1 trap! Ik kon niet geloven dat hij ook echt wat gedaan had maar hij houd stug vol dat de bougie kabel tegen ruste op de cilinder (dat klopte) en dat dat bij nat en vochtig weer een lekstroom veroorzaakt. (hij had dit op z'n werk (was ff langsgegaan ) al voorspeld!)
net de kabel met zelfvulcaniserend tape wat meer geisoleerd en hij doet het weer :S
Kan dit dus niet uitstaan
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
jaja k had toen echt gewoon het zelfde op de vorige meeting.
simpel weg echt alles geprobeerd en vervangen en me brommer liep niet ik geloof dat we een stuk of 7 bougies gebrobeerd hebben,
een kwartier voor de rit geven we het maar op
ik kon toch niet mee rijden dus ging maar ff door prutsen, komt er een man op me afgelopen"wat is er jongen"
dus ik ja hij doet het niet, hij zet er een ander bougie in (de 8e dus) en hij zegt tegen mij probeer het nou eens....
en na 1 slap kickje kiep ie gewoon
echt zeer eritant
simpel weg echt alles geprobeerd en vervangen en me brommer liep niet ik geloof dat we een stuk of 7 bougies gebrobeerd hebben,
een kwartier voor de rit geven we het maar op
ik kon toch niet mee rijden dus ging maar ff door prutsen, komt er een man op me afgelopen"wat is er jongen"
dus ik ja hij doet het niet, hij zet er een ander bougie in (de 8e dus) en hij zegt tegen mij probeer het nou eens....
en na 1 slap kickje kiep ie gewoon
echt zeer eritant