Hoog stationair kan je gewoon terugstellen met de stationairschroef en dat benzine zuipen is ook niet echt zo, want je gasreactie wordt alleen beter + dat je brommer waarschijnlijk beter gaat lopen (en dat wil dus niet per sé zeggen dat ie veel meer verbruikt)
Ik heb met mijn cil er nu 650 KM opzitten, en hij staat nog steeds te rijk afgesteld (grote sproeier en clipje op onderste stand) We gaan niet harder dan 50 (omdat hij dat niet wil), moet m nog een keer ontkolen !
Maar als je m langer inrijdt heb je er langer plezier van !
Nog voor de duidelijkheid, de zuiger is al ingereden, en de cilinder ook.
Maar, heb nu dus gasnaald naar boven gezet (op t onderste inhammetje), maar echt beter loopt hij niet, hij blijft altijd nog stotteren in de 1e en 2e versnelling, en start nog steeds slecht :S
occ1s schreef:Nog voor de duidelijkheid, de zuiger is al ingereden, en de cilinder ook. Maar, heb nu dus gasnaald naar boven gezet (op t onderste inhammetje), maar echt beter loopt hij niet, hij blijft altijd nog stotteren in de 1e en 2e versnelling, en start nog steeds slecht :S