geen lichten, remlicht en knipperlichten meer

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
visser
50km gereden
50km gereden
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 sep 2007, 23:59
Locatie: zoetermeer

geen lichten, remlicht en knipperlichten meer

Bericht door visser »

wie kan me helpen. ik heb een fs 1 aangeschaft maar de lichten, remlichten en knipperlichten werken niet meer. ik heb wel spanning op mijn achterlicht!!???? van de accu deze heb ik nieuw aangeschaft. het achterlicht is eigenlijk het enige wat het van verlichting doet. als ik het cantactslot op het eerste standje zet heb ik op rood en bruin spanning staan. groen en wit niet of snap ik het niet.

het gaat om een FS1 RU. het licht moet het doen voor de keuring
ik ben benieuwd naar jullie reacties. alvast bedankt
cees
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Re: geen lichten, remlicht en knipperlichten meer

Bericht door Aad »

visser schreef:wie kan me helpen. ik heb een fs 1 aangeschaft maar de lichten, remlichten en knipperlichten werken niet meer. ik heb wel spanning op mijn achterlicht!!???? van de accu deze heb ik nieuw aangeschaft. het achterlicht is eigenlijk het enige wat het van verlichting doet. als ik het cantactslot op het eerste standje zet heb ik op rood en bruin spanning staan. groen en wit niet of snap ik het niet.

het gaat om een FS1 RU. het licht moet het doen voor de keuring
ik ben benieuwd naar jullie reacties. alvast bedankt
cees


Als het goed is doet je verlichting het niet op de eerste stand v.d. contactschakelaar.

Kijk eens of er toevallig losse draden in de koplamp liggen!
Gebruikersavatar
bromtolfs1
100km gereden
100km gereden
Berichten: 142
Lid geworden op: 05 jul 2007, 23:06
Locatie: Uithuizen
Contacteer:

Bericht door bromtolfs1 »

Massa contact is dat wel goed?
visser
50km gereden
50km gereden
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 sep 2007, 23:59
Locatie: zoetermeer

Bericht door visser »

bromtolfs1 schreef:Massa contact is dat wel goed?


ja massa contact bij de accu heb ik gecontroleerd en is goed
visser
50km gereden
50km gereden
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 sep 2007, 23:59
Locatie: zoetermeer

Re: geen lichten, remlicht en knipperlichten meer

Bericht door visser »

Aad schreef:
visser schreef:wie kan me helpen. ik heb een fs 1 aangeschaft maar de lichten, remlichten en knipperlichten werken niet meer. ik heb wel spanning op mijn achterlicht!!???? van de accu deze heb ik nieuw aangeschaft. het achterlicht is eigenlijk het enige wat het van verlichting doet. als ik het cantactslot op het eerste standje zet heb ik op rood en bruin spanning staan. groen en wit niet of snap ik het niet.

het gaat om een FS1 RU. het licht moet het doen voor de keuring
ik ben benieuwd naar jullie reacties. alvast bedankt
cees


Als het goed is doet je verlichting het niet op de eerste stand v.d. contactschakelaar.

Kijk eens of er toevallig losse draden in de koplamp liggen!


ligt niets los in de koplamp alle draden zitten vast. er is volgens mij een diode in de draadboom geslodeerd. de blauwe draad die naar het achterlicht gaat zou volgens het elec schema gesplitst moeten worden in twee. waar kan ik dat vinden. in de koplamp zit dat niet.

cees :evil:
Plaats reactie