Groot probleem: geratel in blok, kickstarter

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Toon.
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jun 2007, 11:58

Groot probleem: geratel in blok, kickstarter

Bericht door Toon. »

Hallo,

Mijn blok van mijn 2RU lekte, dus heb ik deze onder mn brommertje vandaan gehaald. Ik heb de carters gespoten, daarna met vloeibare pakking dichtgemaakt. Hij lekt geen olie meer, toen heb ik hem onder mn brommertje gezet. Ik heb verder niets gedaan en niets opengemaakt. Ook heb ik niets veranderd in mijn blok.

Ik heb hem er onder gezet. Nu doet mijn kickstarter het niet meer. naar beneden klinkt alles redelijk normaal. maar als deze draait gaat alles fout. je hoort tandwieltjes ratelen. de kickstarter draait niet meer uit zichzelf terug naar boven!

als je de kickstarter naar beneden draait zonder dat de brommer start (dus contact uit, starten doet ie toch al niet), hoor je een normaal geluid, maar dan blijft deze hangen en naar boven hoor je weer de tandwieltjes tegen elkaar gaan. (teminste zo'n geluid)

als je de brommer aanloopt gaat je kickstarter automatisch naar beneden!! en komt niet meer terug. De brommer wil ook niet starten.
Je krijgt en ratelend geluid te horen als je em aanloopt!!

Moet ik weer mn blok onder mijn brommer uittrekken!? ik hoop het niet. En wat moet ik doen??

Bedankt!
Toon

ps voordat ik mijn carterkappen er vanafhaalde deed mijn brommertje het geweldig, alleen lekte olie! verder heb ik er niets mee gedaan, hij heeft alleen op zijn zijkanten gelegen!!
harmen251
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1094
Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
Locatie: oostakker

Bericht door harmen251 »

carter terug open en kickstarter eens opnieuw monteren
edje

Bericht door edje »

haal je koppelingdeksel er eens af, dit kan gewoon met het blok onder de brommer :wink:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

waarschijnlijk de veer los
Martijn

Bericht door Martijn »

Zei ik ook al ;)

Blok open is wat je sowieso moet doen !
Schiet anders is wat foto's met je mobiel en laat ze morgen op school zien :D
Plaats reactie