sputteren en hakkelen

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
tonymerod

sputteren en hakkelen

Bericht door tonymerod »

vandaag een tour gemaakt met obc de oudkamp prima rit en mooi weer maar, in het begin deed mijn fs1 sputteren en hakkelen en kapte er helemaal mee na een paar keer starten sloeg hij weer aan liep als als trein tot de de stop( van een uurtje) daarna weer hetzelfde maar kon hem aan de praat houden , na een minuut of 5 sputteren begon hij weer goed te lopen en het bleef zo, is op zich prima ,maar wat is dit nu geweest???
iemand een idee, bougie is nieuw nkg bh7 en sproeier zat niet verstopt, setup is ori f5b 2e overmaat met snelle uitlaat 16 mm carb en grote roterende schijf
grt ton
occ1s
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jun 2007, 10:56

Bericht door occ1s »

probeer eens bougie-warmtegraad 8, en zoals ik lees ist een startprobleem, misschien is je onsteking verkeerd afgesteld, of moet je idd starten met de choke...
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Hoi Ton, een B7 is opzich prima voor jou setup. Deed hij het met je oude bougie ook? Het kan zijn dat je net de pech hebt dat je bougie kapot is (dat gebeurt gewoon)
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1983
Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

ha dik ook, maar dan met een b8 die was gewoon kapot....
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

B7 is gewoon goed voor die setup ja, ik zou in ieder geval geen andere warmtegraad nemen :wink:
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2158
Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael

Bericht door fs-ael »

of je krukas kering lekt een beetje

dan worden je contactpunten een beetje vet

dan krijg je ook een beetje gesputter
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie