Haal je koppelingscarter gewoon af, en het is lang niet zo eng om er aan te sleutelen als je denkt ! Na 1 keer weet je hoe iets moet en dan doe je t veel vaker
occ1s schreef:kan zijn dat je je rem in moet olien.. heb ook wel eens gehad dat hij bleef hangen...
dat zal lekker remmen
Ik bedoel dat remsysteem.. niet je rem zelf... er zit als het ware zon heveltje dacht ik, die kwam bij mij niet meer terug.. na het indrukken van de rem..
occ1s schreef:kan zijn dat je je rem in moet olien.. heb ook wel eens gehad dat hij bleef hangen...
dat zal lekker remmen
Ik bedoel dat remsysteem.. niet je rem zelf... er zit als het ware zon heveltje dacht ik, die kwam bij mij niet meer terug.. na het indrukken van de rem..
uhm nee... maar doordat je constant remt.. maak je geen snelheid.. dus ik dacht misschien dat wanneer jij wil stoppen.. de rem een tijd blijft hangen.. en daardoor uitvalt op het moment dat jij de koppeling loslaat om weer weg te rijden.. maar jij hebt het wanneer je wilt stoppen, dus klopt mijn beredenering niet
idd kijk eerst maar eens of je groeven in je cilinder hebt... als je nl een vast of warmloper hebt steeds, dat zitten die er zoiezo in...
mocht je dat hebben, moet je even kijken of je de ontsteking af moet stellen... hoe dat moet weet yamasam heel goed, hij heeft er een goeie faq over geschreven, en kijken welke sproeier er in de carbu zit, en dat even posten... dan weten ze hier wel of dat ongeveer goed zou moeten zijn...
zeker dat je ketting niet te lang is? die kan ook ergens dubbelslaan,
es goed kijken of je daar nergens aftekening ziet,
als't daar niet is, schakelt hij misschien in twee vitessen tegelijk..
dat kan als bv je schakelwals niet werkt zoals het hoort..