Afstel gezeik

Alles over de techniek en sleutelen
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

heb ik ook een sleutel voor die in de gaten van je vliegwiel valt werkt perfect :D
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Tot 'ie afbreekt ja :lol: 8)
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Ik ook, zo'n blokkeersleutel van een slijptol :P
@mitchel
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

da was de uitlaat sleutel he :D de vliegwielsleutel is koning 8)
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

Afbeelding 8)
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

mpro09 schreef:da was de uitlaat sleutel he :D de vliegwielsleutel is koning 8)


OJah :lol: :lol:
edje

Bericht door edje »

Martijn schreef:zo'n ding met een ketting (ben weer de naam kwijt), leg je om je vliegwiel en dan kan je m daar mee vast zetten (een soort griptang). Die levert geen torsie op ! Ja enkel 1 cm verder tov de moer :D


oliefiltersleutel :wink:

Afbeelding
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

zijn er hulpstukken in the running voor de rechtse krukasmoer?

eigenlijk doe ik alles met een luchthamer en hou het zaakje met de hand vast..
when men were men, and helmets were for divers
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18323
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Een oude poetslap tussen het primaire tandwiel en het koppelingshuis laten lopen :P daarmee krijg ik het altijd los (en vast)
Gebruikersavatar
jerrow
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1179
Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
Locatie: Sint-Truiden

Bericht door jerrow »

YamaSam schreef:sorry jerrow, maar daar ga ik toch totaal niet mee akkoord hoor,
als het zo simpel was, waarom zouden ze dan meetklokken leveren tot een honderste juist om dat punt vast te stellen?

het schilt écht! :wink:
(wat niet wil zeggen dat ie anders niet draait natuurlijk)

1.7 of 1.8 scheelt op mijn blok op de top zo'n 1200 toeren..


Simpel op te lossen Yamasam.

Ik stel binnenkort m'n 380 af. (Als ie klaar is tenminste) Ik rij 'm in en daarna breng ik 'm naar jouw en dan kun je hem precieser afstellen als het nog nodig is.

Ik heb idd geen meetapperatuur voor op 1/100ste af te stellen maar ik denk da ge wreed content gaat zijn met hoe ik 'm dan al afgesteld heb :wink:

Jij hebt toch maar effe nodig voor 'm precieser af te stellen al ik jouw ervaring zie dus voor jouw geen probleem. :)

See ya soon hardrokker :lol:

GreetzzZ... :D
edje

Bericht door edje »

YamaSam schreef:zijn er hulpstukken in the running voor de rechtse krukasmoer?

eigenlijk doe ik alles met een luchthamer en hou het zaakje met de hand vast..



las een strip ijzer aan een stalen tussenplaat. dan kun je daar de koppeling mee vast houden en zo de moer op de krukas los draaien (alleen koppelinskant natuurlijk :!: ).
Plaats reactie