Afstellen FS1 Delft

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Michel
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2007, 21:06

Afstellen FS1 Delft

Bericht door Michel »

Ik vraag me af of er in Delft misschien meerdere FS1 liefhebbers zijn, ik zoek nl in de buurt iemand die mij zou kunnen helpen met het afstellen van mij gereviseerde FS1

Weet iemand iets of iemand die in de buurt van Delft woont en bereid is om te helpene hiermee?
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2158
Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael

Bericht door fs-ael »

http://www.fs1toerrit.rd50page.nl/

probeer deze mensen eens
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Michel
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2007, 21:06

Bericht door Michel »

Top, bedankt!
Michel
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2007, 21:06

Bericht door Michel »

Helaas helaas, de contactpersonen zijn niet bereikbaar schijnbaar is een en ander uit de lucht gehaald.

iemand anders misschien nog een idee?
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9573
Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Wat moet er eigelijk afgesteld worden?

In de FAQ staat er namelijk wel aardig wat over geschreven.
Michel
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2007, 21:06

Bericht door Michel »

Op zich hebik me een beetje verkeken op het werk, heb zelf namelijk ook nog een scooter en dat is nl een kl.. klus om af te stellen. Ik was nl een beetje bang dat dit net zo was , zeker omdat ik een nieuwe cilinder en zuiger heb en moet inrijden wilde ik er iemand naar laten kijken.

Momenteel is hij redelijk afgesteld, lichtbruine tint op de bougie en hij loopt redelijk, alleen stationair wil hij niet echt maa vlgns mij ligt dit aan het strakker stellen van de gaskabel.

Ook miste hij wat pit maar ik heb gevonden dat er 1 draadeind van de cilinder dol was en daarom kan ik dus deze niet strak aandraaien, vraag me af of dat een mogelijkheid zou zijn??

Er kwam ook wat rook vandaan maar weet niet zeker of dit van de uitkaatpoort komt, heb de ring toch redelijk aangetikt of is hier nog een bepaalde manier voor
athenayamaha
500km gereden
500km gereden
Berichten: 564
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door athenayamaha »

Michel schreef:Op zich hebik me een beetje verkeken op het werk, heb zelf namelijk ook nog een scooter en dat is nl een kl.. klus om af te stellen. Ik was nl een beetje bang dat dit net zo was , zeker omdat ik een nieuwe cilinder en zuiger heb en moet inrijden wilde ik er iemand naar laten kijken.

Momenteel is hij redelijk afgesteld, lichtbruine tint op de bougie en hij loopt redelijk, alleen stationair wil hij niet echt maa vlgns mij ligt dit aan het strakker stellen van de gaskabel.

Ook miste hij wat pit maar ik heb gevonden dat er 1 draadeind van de cilinder dol was en daarom kan ik dus deze niet strak aandraaien, vraag me af of dat een mogelijkheid zou zijn??

Er kwam ook wat rook vandaan maar weet niet zeker of dit van de uitkaatpoort komt, heb de ring toch redelijk aangetikt of is hier nog een bepaalde manier voor
Bij een scooter zit je ook met de variorollen enzo, bij een fs1 gelukkig niet. Het stationair afstellen moet je doen met dat messingkleurige staafje met ribbeltjes naast je gaskabel. Dat de brommer wat pit mist ligt zeker weten aan dat dolle draadeind. Je kunt dit repareren met behulp van een helicoil http://members.chello.nl/c.vankessel1/Helicoils.html
Plaats reactie