halo je moet eens een kreitler ks50 proberen.
daar heb ik goede ervaring mee
ik heb namelijk ook een f5b gereeden met zoon pijp en liep er 105 mee
voor een mercedes op de digitaale telere.
gr tweety
tweety schreef:halo je moet eens een kreitler ks50 proberen. daar heb ik goede ervaring mee ik heb namelijk ook een f5b gereeden met zoon pijp en liep er 105 mee voor een mercedes op de digitaale telere. gr tweety
tweety schreef:halo je moet eens een kreitler ks50 proberen. daar heb ik goede ervaring mee ik heb namelijk ook een f5b gereeden met zoon pijp en liep er 105 mee voor een mercedes op de digitaale telere. gr tweety
tweety schreef:halo je moet eens een kreitler ks50 proberen. daar heb ik goede ervaring mee ik heb namelijk ook een f5b gereeden met zoon pijp en liep er 105 mee voor een mercedes op de digitaale telere. gr tweety
of hij heeft de tandwiel verhouding anders,
en mijn F5B met 14/44 rijd ook gewoon 80/85 op zijn sloffen,
ben vandaag weer bezig met de kop af te vlakken gaat nu 2 mm vanaf de k-star kop, en het nare is dat die k-star koppen nu m8 schroefdraad gat hebben
Nogmaals, dan is je F5B bewerkt, een standaard F5B uit de fabriek rijdt geen 85 km/h, ofjah met hele zware tandwielen en dan alleen wind mee, bergaf kroeg in zicht. En onder normale omstandigheden kan je dan alleen in de 3 rijden.
Tombo schreef:Nogmaals, dan is je F5B bewerkt, een standaard F5B uit de fabriek rijdt geen 85 km/h, ofjah met hele zware tandwielen en dan alleen wind mee, bergaf kroeg in zicht. En onder normale omstandigheden kan je dan alleen in de 3 rijden.
klopt helemaal en ik heb mijn uitlaat hoogte op 26 zitten met wat grotere spoelpoorten en dat gaat wel hoor als je daar even op rijd dan ben je helemaal verkocht, in elke versnelling trek hij, als ik hem er weer op zet dan doe ik de vertanding 15/44 als hij dat makkelijk trekt pak ik 14/40 en misschien 15/40
Maar dan is het in principe geen F5B meer, dus zet er dan neer bijgewerkte F5B anders gaan mensen denken dat een F5B 85 km/h loopt
Ik rijd zelf met een vergelijkbare cilinder denk ik (als ik jou rijgedrag zo hoor). 90 km/h op top, maar ik kan gewoon rustig 35 km/h cruisen in de 4 en trekt dan gewoon nog goed op.
jullie hebben wel gelijk maar mij f5b was een beetje uit gewerkt maar niet overdreven.
ik vind zelf dat een f5b een breet trek vermogen met wijnig vijl werk.
maar dan mot je wel een goede kompresie hebben.
ik reed met 45 achter en voor op 15 en dat liep gewoon goed.
Bij mij loopt hij (F5B imitatie)met 15/44 ook oke. Geen superhoge top, maar er is ook (nog) niets aan gevijld. Ingereden met 14/44, later (na +/-1500) naar 15/44 gegaan. Trekt in alle versnellingen goed door.