kickstart

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
edje

kickstart

Bericht door edje »

hallo,

ik heb nu dus een kickstartmechanisme voor mijn nieuwe blok. dus ik ging maar eens bezig. het clipje dat achter het tandwiel zit moet toch in dat kleine sleufje vallen??. als ik de kickstart probeer (zonder rechter carter) dan schiet dat clipje uit het sleufje en draait met de as en tandwiel mee en valt dan achter het andere uitsteksel van het carter. en dan werkt dus de kickstart niet meer. :evil: :cry: wat doe ik fout??

bij voor baat dank
erwin
Gebruikersavatar
Davey
Site Admin
Site Admin
Berichten: 468
Lid geworden op: 10 jun 2006, 22:00
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Davey »

Heb geen idee maar er moet toch wel iemand zijn die het weet..

Halloooo techneuten :lol:
Dave Does IT - Weduwe IT
dewaal
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1111
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01

Bericht door dewaal »

ik zou het nie weten heb geen kickstarttert op mijn fs1 anders dan krijg ik van die deuke in mijn homoet pijp :D
master lemmy
100km gereden
100km gereden
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 jun 2006, 15:48
Locatie: enschede

Bericht door master lemmy »

hey,

dat gebogen stukje ijzer hoort inderdaad in dat sleufje te vallen, verder moet je de veer achter de pen aan de rechter kant doen, en er zit een nokje aan de as, die tegen een aanslag moet komen ( zodat hij niet te ver terug kan draaien.

als je dan de as draait ( en zorgt dat hij er niet uit getrokken wordt) dan zou het goed moeten werken...
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

dan doe je iets verkeerd :P
uitlaatsteun wat naar binnen buigen en je hebt er geen last van! Iig ik niet, alleen een klein krasje, maarja dat zie je toch niet :roll:
Plaats reactie