Alles over de techniek en sleutelen
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 02 jul 2007, 13:35
ik zou zelfs meer zeggen
when men were men, and helmets were for divers
Martijn
Bericht
door Martijn » 02 jul 2007, 15:46
Wat is het voordeel van een koudere bougie ?
Minder snel warmlopers ?
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 02 jul 2007, 18:20
en rapper een natte ja
when men were men, and helmets were for divers
Thomash
1000km gereden
Berichten: 1079 Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:53
Bericht
door Thomash » 02 jul 2007, 20:04
Kan iemand mij vertellen wat voor caberateur dit is?
je ziet net nog een grote Y staan en daarachter staat not 16P
dus er staat op Y16P.
Ik vermoed zelf een mikuni? maar jullie weten het vast beter
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 03 jul 2007, 02:13
hmm.. pas.. maar gok op Keihin.. lijkt me sterk op mtx-verwant
staat er bovenaan op de spanbeugel geen gravure?
ziet er geen té groot keelgat uit
when men were men, and helmets were for divers
edje
Bericht
door edje » 03 jul 2007, 09:32
Martijn schreef: Wat is het voordeel van een koudere bougie ? Minder snel warmlopers ?
het is net als met een sproeier. een bougie moet bij de rest van je setup passen
. een kouder bougie koelt beter, dus gaat hij minder snel gloeien, wat weer detoneren voorkomt. maar als je een te koude bougie er in doet dan koelt hij te veel en koolt de bougie een beetje dicht. dit merk je vooral met bijvoorbeeld stationair lopen. dan pakt hij niet meteen lekker op als je weg wilt rijden.
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18322 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 03 jul 2007, 09:35
ja, of je bougie slaat vet, en je brommer gaat niet meer aan, als je een halve toerrit maar 40 km/h in de 4 hebt gereden
edje
Bericht
door edje » 03 jul 2007, 09:42
maar je mag ook niet harder dan 40
Niels
Site Admin
Berichten: 11133 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 03 jul 2007, 09:58
Lijkt me ook een Keihin, maar aan de manier van montage te zien lijkt ie best op onze Mikuni
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18322 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 03 jul 2007, 10:01
Volgens mij gewoon mikuni, RD's zijn dacht ik ook standaard geleverd met mikuni's.
Martijn
Bericht
door Martijn » 03 jul 2007, 11:04
edje schreef: Martijn schreef: Wat is het voordeel van een koudere bougie ? Minder snel warmlopers ?
het is net als met een sproeier. een bougie moet bij de rest van je setup passen
. een kouder bougie koelt beter, dus gaat hij minder snel gloeien, wat weer detoneren voorkomt. maar als je een te koude bougie er in doet dan koelt hij te veel en koolt de bougie een beetje dicht. dit merk je vooral met bijvoorbeeld stationair lopen. dan pakt hij niet meteen lekker op als je weg wilt rijden.
Ok heb er voor het inrijden een b9 in gegooid
Thomash
1000km gereden
Berichten: 1079 Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:53
Bericht
door Thomash » 03 jul 2007, 11:17
ik zou hem eens los halen en kijken of er op de vlotterbak nog wat geschreven staat.. Ik vroeg het me af omdat ik geen idee heb van de setup
Komt binnenkort waarschijnlijk wel een duitse cilinder met een 18mm dellorto op.
edje
Bericht
door edje » 03 jul 2007, 15:14
voor je setup maakt het niet zo veel uit wat voor merk, als je de doorlaat maar weet
Jelle
Bericht
door Jelle » 03 jul 2007, 15:43
hoe krijg ik het voortandwiel los?
blokje is klaar om gesplitst te worden, maar het voortandwiel wil niet los, omdat heel da spel meedraait...
Martijn
Bericht
door Martijn » 03 jul 2007, 15:45
Ketting eromheen, en op je achterrem gaan staan