Pagina 2 van 2

Geplaatst: 27 sep 2006, 14:40
door fs-ael
ah de replica van de 50cc fabrieks racer

mooi ding hij is al klaar trouwens 8)

Geplaatst: 28 sep 2006, 12:09
door YamaSam
fs-ael schreef:ah de replica van de 50cc fabrieks racer

mooi ding hij is al klaar trouwens 8)


aha! bestaat er nergens geen site van of zo?
of technische kenmerken van het motorblok of dergelijke?

Geplaatst: 10 okt 2006, 16:42
door YamaSam
nog steeds niemand die es een boortje in zo'n gaatje heeft willen steken? :evil:

Geplaatst: 10 okt 2006, 21:04
door fs-ael
YamaSam schreef:
fs-ael schreef:ah de replica van de 50cc fabrieks racer

mooi ding hij is al klaar trouwens 8)


aha! bestaat er nergens geen site van of zo?
of technische kenmerken van het motorblok of dergelijke?


http://www.classic-motorrad.de/ferry_br ... aha-50.htm

sjek dit uit

bij mijn 2ru is het gaatje 4 mm

Geplaatst: 11 okt 2006, 09:09
door Tombo
over welk gaatje gaat t?

Geplaatst: 11 okt 2006, 11:16
door YamaSam
fs-ael schreef:
YamaSam schreef:
fs-ael schreef:ah de replica van de 50cc fabrieks racer

mooi ding hij is al klaar trouwens 8)


aha! bestaat er nergens geen site van of zo?
of technische kenmerken van het motorblok of dergelijke?


http://www.classic-motorrad.de/ferry_br ... aha-50.htm

sjek dit uit

bij mijn 2ru is het gaatje 4 mm

aha, dat is dus al opgeboord, merçi om effe te kijken :wink:
toch vrij belangrijk als je toeren wil draaien..

en heheh vandaag of morgen m'n hele rist stukken, kunne we vlammen :twisted:

Geplaatst: 11 okt 2006, 18:04
door fs-ael
maar 5 mm kan echt geen kwaad :lol:

Geplaatst: 11 okt 2006, 18:17
door YamaSam
fs-ael schreef:maar 5 mm kan echt geen kwaad :lol:


gewoon groter als ori is al goed he.. en de kantjes afronden...