hoe bedoel je?
als je van neutraal naar 1ste gaat,
dan raad ik je aan om je carb eens af te stellen,
draai je luchtstelschroefje een stoe en dna weer 1.5 open,
dan is het wrs beter
ofwel heb je slechte tandwielverhouding
smeren
-
- Site Admin
- Berichten: 11133
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
Ik heb ook wel eens gehad dat je schakelt en dan hoor je zo gggrrrssschhhh en dan loopt ie ook vrij
(dat geluid komt denk ik van de schakelas die dan niet blijft zitten op de wals oid.)
Als je dan verder schakelt staat ie weer gewoon in de versnelling waar je hem in wilde hebben voordat ie in z'n vrij ging, dus hij gaat dan niet naar z'n "echte" vrijstand. Ik denk dat jij hetzelfde hebt.
(dat geluid komt denk ik van de schakelas die dan niet blijft zitten op de wals oid.)
Als je dan verder schakelt staat ie weer gewoon in de versnelling waar je hem in wilde hebben voordat ie in z'n vrij ging, dus hij gaat dan niet naar z'n "echte" vrijstand. Ik denk dat jij hetzelfde hebt.
- Davey
- Site Admin
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 10 jun 2006, 22:00
- Locatie: Hulst
- Contacteer: