Vullen voorvork
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 17:51
- Locatie: Rijswijk ZH
Vullen voorvork
Beste mensen,
Ik ben al geruime tijd bezig met het restaureren van mijn FS1. Nu heb ik de olie uit de vorkpoten laten lopen via het moergat aan de bovenkant van de vork.
Nou vraag ik mij af of ik de vork op deze manier ook weer kan vullen. Of moet ik dat hele apparaat uit elkaar gaan halen?
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik ben al geruime tijd bezig met het restaureren van mijn FS1. Nu heb ik de olie uit de vorkpoten laten lopen via het moergat aan de bovenkant van de vork.
Nou vraag ik mij af of ik de vork op deze manier ook weer kan vullen. Of moet ik dat hele apparaat uit elkaar gaan halen?
Wie heeft hier ervaring mee?
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 17:51
- Locatie: Rijswijk ZH
Gewoon de standaard vork uit '78 zonder moer aan de onderkant, geen DX.
Ik heb ergens gelezen dat je de twee vorken verschillend moet vullen. Ik geloof dat dit te maken heeft met het scheef duiken van de voorvork als je een schijfrem hebt. Klopt dit? Zo ja, dan vraag ik me ook af of dit ook geld voor een voorwiel zonder schijfrem of is het totale bull...
Ik heb ergens gelezen dat je de twee vorken verschillend moet vullen. Ik geloof dat dit te maken heeft met het scheef duiken van de voorvork als je een schijfrem hebt. Klopt dit? Zo ja, dan vraag ik me ook af of dit ook geld voor een voorwiel zonder schijfrem of is het totale bull...
in mijn mapje van yamaha staat dat voor 2ru, alleen ben ik effe vergeten hoeveel het was
ik dacht ook wel iets met 130
kheb ook vraagje eigenlijk:
ik heb tijdje geleden vorkpoten terug in elkaar gezet, en nu lekt er precies olie , boven het rubber, want me rubber is helemaal veis van de olie,
howcome?
ik dacht ook wel iets met 130
kheb ook vraagje eigenlijk:
ik heb tijdje geleden vorkpoten terug in elkaar gezet, en nu lekt er precies olie , boven het rubber, want me rubber is helemaal veis van de olie,
howcome?