Carburateur probleem

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jables
100km gereden
100km gereden
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2006, 19:51
Locatie: Millingen aan de Rijn

Carburateur probleem

Bericht door Jables »

ey mensen,

met mijn carburateur is iets vreemds aan de hand, er komt namelijk als de motor draaid druk uit de carberateur naar buiten, daarmee ook benzine (dus niet richting cilinder, maar uit het gat waar hij lucht hoort te zuigen). De enige verklaring die ik zou hebben is dat de inlaatschijf niet goed afsluit en er druk uit de cilinder kan ontsnappen, maar het rare is dat mn brommer wel gewoon goed loopt... Zit mn inlaatschijf miss niet helemaal op de juiste plaats? Ik heb die er zelf niet opgezet, ik heb hem zo gekocht als hij nu is dus weet dat niet.

Groet, Juri
Martijn

Bericht door Martijn »

Hey Juri,
Ben jij trouwens de gene die op die beumer tank heeft geboden @ marktplaats?

En ik had het ook dat er druk uit mn carb naar buiten kwam, ik had mn blok open gemaakt om m te reviseren, en heb vervolgens eerst de schijf verkeerd gezet, toen goed en nu komt er telkens nog steeds wat druk naar buiten, maar hij loopt wel prima ! Ik zou niet weten wat t probleem ervan is, maar goed als hij prima loopt denk ik niet dat er een probleem is !
Gebruikersavatar
Jables
100km gereden
100km gereden
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2006, 19:51
Locatie: Millingen aan de Rijn

Bericht door Jables »

ok, tis alleen wel vreemd, hij hord namelijk alleen te zuigen. Nu verliest hij dus vermogen, en natuurlijk is er nu onnodig verbruikte benzine.

Ja idd, ik had op die beumer tank geboden. Maar achteraf gezien heb ik m toch niet echt nodig...
edje

Bericht door edje »

is je schijf sneller gemaakt? wat ik van kreidlers weet is dat sommigen de zuiger te kort maken en dan word het mengsel ook weer terug geblazen. dit werkt niet bij fs1 maar mischien dat een vorige eigenaar het toch geprobeerd heeft en dat dit het terugblazen van mengsel kan verklaren....
Martijn

Bericht door Martijn »

Jables schreef:ok, tis alleen wel vreemd, hij hord namelijk alleen te zuigen. Nu verliest hij dus vermogen, en natuurlijk is er nu onnodig verbruikte benzine.

Ja idd, ik had op die beumer tank geboden. Maar achteraf gezien heb ik m toch niet echt nodig...


Ik wil m wel graag hebben (A), heb je je boden weggehaald of de eigenaar gemaild ?

EDIT: net gezien !

Top, ik ga de eigenaar nog maar is mailen !
Gebruikersavatar
Jables
100km gereden
100km gereden
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2006, 19:51
Locatie: Millingen aan de Rijn

Bericht door Jables »

ja, heb mn !biedingen! weggehaald, van mij mag je hem hebben

meh
Gebruikersavatar
Jables
100km gereden
100km gereden
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2006, 19:51
Locatie: Millingen aan de Rijn

Bericht door Jables »

niemand anders een idee?
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

schijflek of net iets te aanvallend, maar hoeft niet perse een probleem te zijn

de mijne blaast ook een beetje zenne :wink:
when men were men, and helmets were for divers
Plaats reactie