Snap dr niks van

Alles over de techniek en sleutelen
Waslijn

Bericht door Waslijn »

Het is gefixt :D
Er zat één grote vonkenregen tussen de contactpunten :shock: dus ik verdacht gelijk de condensator maarja die had ik dus niet bij.. Wel andere contactpunten, dus toen heb ik die erin gezet.. nou wat je toen in mn ontsteking zag was niet normaal :P dr schoten enorme gele vonken door mn ontsteking heen als je de kickstart intrapte :shock: dus toen hebben de oude er maar weer erin gezet.. daar ging ie opeens vreselijk mee pingelen, maar gauw gestopt dus.. Toen hebben we heel mn ontsteking uit elkaar gehaald, maar we konden niks vreemds ontdekken :x terug erin gezet en tot onze verbazing deed ie het weer perfect :P heel het stuk terug met 60 naar huis geblazen 8)
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

wow netjes 8)
Jammer dat je net die pech onderweg had, ik had helemala niks kwa condensatoren liggen. Wie weet was het gewoon een draadje ofoz wat net verkeerd contact maakte. Rijd de Z1 verder goed?
Waslijn

Bericht door Waslijn »

AHUM! KUCH! (warmgelopen) HOEST! :(
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

amai, heb je er later wel een grotere sproeier ingestoken?
Waslijn

Bericht door Waslijn »

Dr zat een 170 in.. bougie zag er eerst goed uit, niet harder dan 40 gereden en een kilometer van de camping liep ie vast :? cilinder en zuiger zien er allebei niet goed meer uit :cry:
Jasperb

Bericht door Jasperb »

amai, das bale. Hij kreeg te weinig naft dus :cry:
Riemer

Bericht door Riemer »

Waslijn schreef:Dr zat een 170 in.. bougie zag er eerst goed uit, niet harder dan 40 gereden en een kilometer van de camping liep ie vast :? cilinder en zuiger zien er allebei niet goed meer uit :cry:


en hij was nou net zo mooi gehoond. balen :(
Jelle

Bericht door Jelle »

ge zijt toch ne pechvogel ze man :?
Waslijn

Bericht door Waslijn »

ja misschien doet een schuurpapiertje nog wonderen, maar ik ben bang van niet.. gelukkig rijdt ie met die f5b nou wel goed, de stukken waarop ie het deed op de terugweg kon ik gewoon heel de tijd 65 rijden
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

damn!

rijd je die eigenlijk wel in die 'nieuwe' cyls?
when men were men, and helmets were for divers
Waslijn

Bericht door Waslijn »

Nou ik had hem er net opliggen en ik had net 2 km gereden ofzo niet harder dan 40 en nog warmlopen :shock:
Plaats reactie