sproeierbuis is dolgedraaid:(

Alles over de techniek en sleutelen
Gesloten
mystic

sproeierbuis is dolgedraaid:(

Bericht door mystic »

hey allemaal.

zoals de title al zegt. mn draad in de carb is dolgedraaid. het draad van mn sproeierbuis is nog goed :cry: . hij begon laatst ontiegelijk k*t te rijden en dacht wat is dat nou... bleek dus dat mn sproeierbuis los zat.
Ik had hem vast gezet met locktide alleen blijkbaar werkt dat niet lang.

nu heb ik het weer gedaan. hij doet het nu wel redelijk maar hij stotttert nog wat en rookt ook als de tering. hij heeft heel even gelopen dus wss moet de benzine ff doorlopen dan gaat het wle weer. (was vorige keer ook zo).

alleen ik wil nu wat hebben dat het nooit weer gebeurd.. kan ik hier wat tegen doen? draad tappen lukt niet.
moet ik dan een andere carb gaan kopen :cry:

graag wat advies want zo heb ik geen zin om elke keer de te gaan kloten met die locktide :wink:

thx bram
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Draad tappen zal idd lastig gaan, omdat er geen grotere maat sproeierbuisen zijn.
Het beste is om ergens een goede carburateur te kopen. Hoeft niet compleet te zijn, als het huis maar compleet is natuurlijk :P
Je zou als beunoplossing nog met wat loctite kunnen werken, maar dat is niet echt aan te bevelen. Wat ook misschien kan is goed intapen met teflontape (dat witte spul) en dan aandraaien, en hopen dat het blijft zitten... Maar dit zijn meer tijdelijke beunoplossingen.
Ik zou kijken voor een mooie 2e handse mikuni gewoon, die staan vaak op marktplaats (of plaats een gevraagd op het forum :)) voor niet teveel geld.
mystic

Bericht door mystic »

ja idd. ik heb geen zin om ergens ver van huis stil te komen staan en altijd wat teflon of locktide meer zeulen in mn tas:P hij moet gewoon perfect zijn mn brommer en betrouwbaar...

dus naja ik zet wel een gevraagd advertentie. iemand heeft vast nog wle wat liggen. :twisted:

greets bram.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

ik zie dat je al reactie had, in principe heb je daar genoeg aan :) als het maar een 16mm huis is (tenminste, ik neem aan dat je een 16mm hebt...), want je kan verders alles overzetten
Jasperb

Bericht door Jasperb »

ik heb nog een nieuwe 16mm huis van keihnin
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

hahh, don't we all :D
when men were men, and helmets were for divers
mystic

Bericht door mystic »

haha naja ik heb een gevraagd advertentie aangemaakt. dus zie daar wel.

hier mag opzich wel slotje op :wink:
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

U vraagt, ik draai :P
Gesloten