Gasreactie na plaatsen nieuwe carburator

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
jonathanvd
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2014, 22:39

Gasreactie na plaatsen nieuwe carburator

Bericht door jonathanvd »

Ik heb een andere carburator geplaatst in mijn fs1 (er zat een imitatie carbu in en vervangen door een mikuni 16mm). Nu loopt hij zeer goed, maar soms wil de gas toch niet goed mee en stuttert hij precies. Hij blijft dan in toeren hangen dus kan dan niet hoog in toeren gaan (zowel stationair als rijdend). Ik vind het zeer vreemd want meestal heeft hij dat niet en rijdt hij goed

Ik heb de gaskabel in de gasschuif gedaan zoals het moet denk ik, de gasschuif kan bij volgas volledig open. ik kan wel het bolletje (uiteinde gaskabel) wel een beetje zien zitten als ik van opzij in de carbu kijk (zijdeksel eraf). Maar als ik dan met de gashendel speel lijkt schuif perfect te reageren.

Iemand die een idee heft wat het kan zijn?

Ik zet wel steeds mijn benzinekraantje toe als hij niet draait (gewoonte van bij een lekkende imitatie carbu ;-) ). Is het mogelijk dat er niet voldoende benzine in de carbu zit voor ik begin gas te geven? Dus dat ik dan beter mijn benzinekraantje eerst even openzet? Normaal draai ik kraan open en kick ik binnen de 30 seconden :)
Plaats reactie