Jeti schreef:Was dat zo'n 50 euro 60cc FS1 cilinder? Die had ik ook graag nog geprobeerd, maar misschien maar niet als ik dit lees Dan kan ik beter een originele opboren denk ik. Of een alternatief. Ga binnenkort eens bedenken wat ik wil.
Zonet even gekeken of ik ergens valse lucht heb. ik heb met rem reiniger op verschillende plaatsen gespoten bij lopende motor, en kwam er achter dat als ik rem reiniger spuit bij de carburateur tussen de mond van de carburateur en het carter zelf (dat kleine spleetje) dat dan de motor uitvalt. Dit lijkt me niet helemaal oke omdat het daar toch echt dicht moet zijn. Dus ik denk dat hij daar valse lucht trekt. Het gaat bij mij ook om een 2RU blokje.
Ik heb een korte ori sproeier 160. Deze zal ik vervangen voor een 170 korte. Zal deze bestellen bij fs1 Almere. Zolang die nog niet binnen is zal ik alleen echt korte stukjes rijden. Hooguit 2 tot 3 à 4 km.
De verbranding met 40 km is koffie bruin dus bijna gas dicht is die best goed denk ik zo.
klopt marco, dat zegt inderdaad niets over de hoofdsproeier.
ik heb die afstelling nog niet kunnen maken omdat ik niet boven die 40 a 45 km per uur wil uitkomen ivm inrijden. als die al warmloopt met 40 a 45 km dan loopt die zeker en vast vast voordat ik 5 min volgas heb kunnen rijden.