Patrick schreef:Hoi lees mee is het niet dat je een blokje heb wat ooit roterende inlaat wat en naar mebraam gebracht is daar komen ook problemen mee??????
Leg dat eens uit Patrick? Welke problemen kunnen daar van komen?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Hoe kan ik zien dat het ooit een roterende inlaat was? Vertanding lijkt mij een mogelijk een probleem ja, maar heeft dit buiten hoge toeren echt ernstige gevolgen? En is een 7 bougie verkeerd? Ik ben van de 74 km/u zeker want dit was langs zo'n elektrisch bord dat je snelheid aangeeft wanneer je er langs rijdt.
Hallo Ik heb op dit moment een iets bewerkte 378 cilinder met 16mm carb, 150 sp , 1j5 uitlaat waar ik de pijp heb uitgehaald en 13-44 vertanding Dit heb ik uitgeprobeerd met een 7 en met een 8 bougie(zie foto) je ziet dat de 7 al veel lichter van kleur is
zorg eerst eens dat je spul klopt. dan pas afstellen, zo heeft het geen zin. een b8 hoort er niet in. voor jou cilinder is een b6 al goed . geen 16 mm .
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
daar gooien ze je dood mee. een goede mag niet meer dan 25 euro kosten. ik zal eens kijken, van mij krijg je hem dan voor de verzend kosten. je kan ook bas koppel, dr bob, nix, peet 67 vragen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
NIX schreef:Ik vermoed steeds meer dat er eigenlijk geen probleem is.
Er worden hier twee vragen gesteld door twee verschillende personen met een 378 cilinder? Of was dit diegene met die twee accounts? Ik vind het in ieder geval behoorlijk verwarrend.
Hallo ik heb geen vraag gesteld maar alleen mijn setup verteld n.a.v. van benjamin zijn verhaal over de kleur van de bougie waarop gino reageerde gino ik stuur je nog een p.m. over de carb. alvast bedankt voor advies en aanbod