Pagina 2 van 2

Re: Vertanding

Geplaatst: 15 okt 2015, 16:42
door dickfs1
378 cylinder is toch een 3 porter standaard cylinder

Re: Vertanding

Geplaatst: 15 okt 2015, 18:32
door NIX
Nee, mist de topspoelers en is ultrasloom.

Re: Vertanding

Geplaatst: 15 okt 2015, 21:03
door Benjamin Aerden
Ik heb de koppeling vandaag helemaal zoals beschreven afgesteld. Hij trekt nu duidelijk iets beter door in zijn versnellingen maar in 4de blijft hij nog steeds stijgen in toeren. Ik heb een 10 mm met 10 mm spruitstuk maar daarmee loopt hij telkens heel hoog op in toeren in stationair en rijdt hij heel onregelmatig. Mij is toen inderdaad ook verteld dat 378 ultrasloom is maar ik haal er vrij gemakkelijk de 60 mee. Ook heb ik kleinere sproeiers geprobeerd maar zelfs met een 160 ziet de bougie eerder te licht dan te donker. Ik probeer voldoende info te verschaffen, misschien helpt een video? Of zijn er foto's van in mijn cilinder nodig? Bedankt

Re: Vertanding

Geplaatst: 15 okt 2015, 21:21
door pee67
Hoe goed is de linkerkrukaskeerring?

Re: Vertanding

Geplaatst: 18 okt 2015, 16:40
door Benjamin Aerden
pee67 schreef:Hoe goed is de linkerkrukaskeerring?


Heel goed, deze heb ik enkele weken geleden al vervangen.

Re: Vertanding

Geplaatst: 18 okt 2015, 20:31
door pee67
In je eerste post heb je het over een 16 mm carb met een 160 sproeier
en 3 posts terug heb je het ineens over een 10 mm carb, wat zit er nu eigenlijk echt op?