Hoge Uitlaatvraag
-
- 100km gereden
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 30 jan 2016, 18:35
Hoge Uitlaatvraag
Ik ga/wil een hoge uitlaat kopen,nu lees ik in div.topics dat ze niet passende wartels hebben of gewoon helemaal niet passen.
zit er nog verschil in waar je hen koopt of zijn ze allemaal hetzelfde?
jullie advies graag,René
zit er nog verschil in waar je hen koopt of zijn ze allemaal hetzelfde?
jullie advies graag,René
Aan de kreukels in de ductape herken je de vakman
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10775
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: Hoge Uitlaatvraag
Allemaal hetzelfde, ook al moet ik zeggen dat ik niet weet of de huidige batch verbeterd is. Ga maar uit van een slechte schroefdraad en dat je de pijp op de brommer passend moet maken. Ik heb ze regelmatig aangepast en dat in de FAQ beschreven.
Kijk eerst even in de FAQ.
- HotWheels
- 500km gereden
- Berichten: 869
- Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
- Locatie: Lochristi (België)
Re: Hoge Uitlaatvraag
Je zoekt beter naar een ori exemplaar. Die passen zonder zorgen en dan heb je ook wat beter dan die immi zooi.
-
- 100km gereden
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 30 jan 2016, 18:35
Re: Hoge Uitlaatvraag
HotWheels schreef:Je zoekt beter naar een ori exemplaar. Die passen zonder zorgen en dan heb je ook wat beter dan die immi zooi.
als die nou regelmatig in onbeschadigde niet roestige of dichtgekoekte staat rond de 5 tientjes worden aangeboden is dat zeker een optie
maar ik verwacht van niet,om nou een 40 jaar oud exemplaar voor een belachelijk bedrag te kopen en te laten verchromen lijkt mij totaal zinloos.
Aan de kreukels in de ductape herken je de vakman
- dickfs1
- 100km gereden
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 28 feb 2014, 22:25
- Locatie: westland
Re: Hoge Uitlaatvraag
Zit wel een lekker geluid in de hoge pijp heb hem zelf ook op de fs1 heb een filmpje op YouTube staan
Qua patet orbis
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18322
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Re: Hoge Uitlaatvraag
Onbewerkt maken die imitatie hoge uitlaten een kloten geluid. NIX heeft mijn oude hoge uitlaat, en aangepast, die klinkt nu schappelijk. (Origineel sluit de demper niet goed af en lekken ze ook vaak bij de cilinderaansluiting)
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10775
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: Hoge Uitlaatvraag
Heb die van Jos ook aangepast, die klinkt ook aardig. Ik leg een las rond het bolletje en slijp die zover af dat ie net in de pijp wil.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 100km gereden
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 30 jan 2016, 18:35
Re: Hoge Uitlaatvraag
NIX schreef:Heb die van Jos ook aangepast, die klinkt ook aardig. Ik leg een las rond het bolletje en slijp die zover af dat ie net in de pijp wil.
ik heb de faq gelezen.
toevallig net een uitlaat besteld..........en heel veel ander spul
Nog een vraag.........ik heb een zijkontakt besteld,kan dit gewoon op de bedrading van het stuurcontact worden aangesloten?
Aan de kreukels in de ductape herken je de vakman
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10775
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: Hoge Uitlaatvraag
Nee, want alles gaat naar voren, inclusief de draden die op het contact aangesloten moeten worden. Het schema is gelijk, maar de boom is anders. Een zijcontactboom is zeker de helft dunner.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 100km gereden
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 30 jan 2016, 18:35
Re: Hoge Uitlaatvraag
NIX schreef:Nee, want alles gaat naar voren, inclusief de draden die op het contact aangesloten moeten worden. Het schema is gelijk, maar de boom is anders. Een zijcontactboom is zeker de helft dunner.
dat begrijp ik,maar als ik het zijcontact naast de koplamp houd en gewoon de stekkers aansluit op de stekkers waar het stuurcontact heeft gezeten zou alles het gewoon moeten doen?
Aan de kreukels in de ductape herken je de vakman
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10775
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: Hoge Uitlaatvraag
Als het dezelfde stekkers zijn, wel. Stuurcontact heeft meestal 2 witte 3- en 4-polige stekkers.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Re: Hoge Uitlaatvraag
en volgens mij een andere stekker naar de ontsteking
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- HotWheels
- 500km gereden
- Berichten: 869
- Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
- Locatie: Lochristi (België)
Re: Hoge Uitlaatvraag
je kan ook je koplamp op de plaats van het zijcontact monteren, dan zou het moeten lukken met dezelfde draadboom
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3862
- Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31
Re: Hoge Uitlaatvraag
Waarom zou je een zijcontact naast de teller zetten?
een draadboom voor zij contact heeft 7 draden jouw 2ru boom 13.
Doe het simpel vervang die 2ru boom voor een zijcontactboom en klaar ben je.
een draadboom voor zij contact heeft 7 draden jouw 2ru boom 13.
Doe het simpel vervang die 2ru boom voor een zijcontactboom en klaar ben je.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 100km gereden
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 30 jan 2016, 18:35
Re: Hoge Uitlaatvraag
HotWheels schreef:je kan ook je koplamp op de plaats van het zijcontact monteren, dan zou het moeten lukken met dezelfde draadboom
ik zat er al op te wachten
fs1man schreef:Waarom zou je een zijcontact naast de teller zetten?
een draadboom voor zij contact heeft 7 draden jouw 2ru boom 13.
Doe het simpel vervang die 2ru boom voor een zijcontactboom en klaar ben je.
om te kijken welke draden ik naar de zijkant zou moeten verhuizen,ik wist niet dat er verschil in zat.
is er een komplete draadboom te koop dan?op de div.sites zie ik alleen stukjes draadboom te koop en ik zou echt niet weten wat ik allemaal zou moeten hebben.
Aan de kreukels in de ductape herken je de vakman