Pagina 2 van 2

Re: Originele sproeiermaat 10mm carburateur

Geplaatst: 30 mar 2016, 10:18
door wietsefs1
Als hij verzuipt bij stationair heeft niks met je hoofdsproeier te maken maar met de naald en je stationairsproeier in combinatie met je luchtstelschroef.
Bij stationair sluit de naald je hoofdsproeier af waardoor hij via het stationair traject mengsel krijgt.

Re: Originele sproeiermaat 10mm carburateur

Geplaatst: 30 mar 2016, 10:50
door NIX
Precies. Staat ook allemaal heel duidelijk in de FAQ.

Re: Originele sproeiermaat 10mm carburateur

Geplaatst: 30 mar 2016, 10:52
door HotWheels
Jim_FS1 schreef:Hij loopt goed stationair. Maar als hij een poosje stationair loopt en dan gas geeft dan hoor je dat hij aan het verzuipen is.


wietsefs1 schreef:Als hij verzuipt bij stationair heeft niks met je hoofdsproeier te maken maar met de naald en je stationairsproeier in combinatie met je luchtstelschroef.
Bij stationair sluit de naald je hoofdsproeier af waardoor hij via het stationair traject mengsel krijgt.


Goed lezen. Het probleem stelt zich niet bij stationair draaien. Wel bij gas geven.

Re: Originele sproeiermaat 10mm carburateur

Geplaatst: 30 mar 2016, 11:15
door wietsefs1
blijft het een probleem in het stationair gebied, membraan kan ook nog, immi membraan misschien? daar moet eerst een stukje vanaf voordat hij past anders krijg je valse lucht.

Hoofdsproeier heeft alleen invloed op vol gas, bij oppakken vanuit stationair is naald icm stationair sproeier en luchtstelschroef.

Vals lucht (hoewel hij dan vaak beter op pakt) ik denk zelf aan een verstopt lucht meng traject dus via de luchtstelschroef. of slangetje wat door je luchtinlaat rubber naar buiten moet komen.

Re: Originele sproeiermaat 10mm carburateur

Geplaatst: 30 mar 2016, 11:16
door wietsefs1
Ik lees ook iets over bougies, dat is hier toch niet relevant.