demper half weg

Alles over de techniek en sleutelen
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

okiedokie 8)
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

heey ik heb nog een vraagje past een 32 mm "snelle" uitlaat gewoon op een 50cc blokje ??
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2158
Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael

Bericht door fs-ael »

ja dat past als de uitlaat vvor een fs1 bedoeld is
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2158
Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael

Bericht door fs-ael »

ja geen probleem dit is gewoon de snelle uitlaat die iedereen bedoeld
als het over een snelle uitlaat gaat
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

oey bedankt :lol:
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

trouwens ik heb nog een vraagje hoeveel km/ uur gaat hij nou harder door een zogenaamd snelle uitlaat ongeveer met een f5b d8 ik cilinder en tndwielverh 16-44 die ik ga veranderen zodra ik de uitlaat bestel samen met een voortandje 14 of`13 wat denken jullie??
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

nick_janssen3 schreef:trouwens ik heb nog een vraagje hoeveel km/ uur gaat hij nou harder door een zogenaamd snelle uitlaat ongeveer met een f5b d8 ik cilinder en tndwielverh 16-44 die ik ga veranderen zodra ik de uitlaat bestel samen met een voortandje 14 of`13 wat denken jullie??


16 is inderdaad wel heel veel!!!

Ik zou denk inderdaad 14 doen, heb je al een snelle schijf? snelle schijf in combinatie met snelle uitlaat levert meestal zo'n 70km/h op.

Groet, Aad
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

snelle schijf wat bedoel je daarmee ik heb er wel eens van gehoord maar ik ben ook nog niet zo bekend met mijn motorblokej

trouwens in mijn 4 ga ik ben ik op zijn hoogst 65 k/h gegaan maar dit is uitzonderlijk en vaak red hij de 55 net aan bij 65 zit hij nog niet op volle toeren juist redelijk laag maar dit komt door 16 tands tandwiel dat hij niet op zijn top kan soms versnelt hij in zijn 4 niet eens
edje

Bericht door edje »

met die setup haal je de 70 denk ik wel, mits je een 14 of 16mm gasfabriekje hebt :wink: . een snelle schijf verschilt van een slome schijf doordat de opening van de snelle groter is. daardoor krijg je meer mengsel in je cilnder en heb je meer koppel :wink:
Plaats reactie