snelheid
-
- 50km gereden
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
ik zou de uitlaat poort op 26mm hoogte zetten en de spoelers wat iets groter maken,
de rij eigenschap van een F5B is veel kracht onderin maar boven in helemaal niks, ik heb het zelf gecompenseerd om mijn uitlaat poort wat hoger te zetten en iets verbreed en de spoelers heel iets groter gemaakt niet heel veel,
en waar woon je ongeveer
de rij eigenschap van een F5B is veel kracht onderin maar boven in helemaal niks, ik heb het zelf gecompenseerd om mijn uitlaat poort wat hoger te zetten en iets verbreed en de spoelers heel iets groter gemaakt niet heel veel,
en waar woon je ongeveer
-
- 50km gereden
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49
Triforce schreef:ik zou de uitlaat poort op 26mm hoogte zetten en de spoelers wat iets groter maken,
de rij eigenschap van een F5B is veel kracht onderin maar boven in helemaal niks, ik heb het zelf gecompenseerd om mijn uitlaat poort wat hoger te zetten en iets verbreed en de spoelers heel iets groter gemaakt niet heel veel,
en waar woon je ongeveer
wat is iets praaten we dan gewoon over 1mm ? heeft u fotos ? dat ik het niet verkeert doe ik heb niet zo veel evaring
en welke kant moet ik mijn roteerende inlaat uit vreesen ?
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
het makkelijkste is om gewoon een snelle schijf te kopen hier heb je de link http://www.fs1shop.nl/product_info.php?cPath=76_92_164&products_id=858&osCsid=d219c7b5b34333401e923435e7b4edb2
-
- 50km gereden
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49
Triforce schreef:het makkelijkste is om gewoon een snelle schijf te kopen hier heb je de link http://www.fs1shop.nl/product_info.php?cPath=76_92_164&products_id=858&osCsid=d219c7b5b34333401e923435e7b4edb2
oke dank u
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
de uitlaat poort kan je uitvijlen vanaf de uitlaat wartel (dit gaat het makkelijkste met een dremel) en dan zo precies mogelijk te werk gaan, ik heb het zelf 1 keer gedaan en het was me gelukt gelukkig, ik rij nu trouwens op de membraam blok ik heb mijn schijf blok aan de kant liggen wegens onderhoud.
-
- 50km gereden
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49
Triforce schreef:de uitlaat poort kan je uitvijlen vanaf de uitlaat wartel (dit gaat het makkelijkste met een dremel) en dan zo precies mogelijk te werk gaan, ik heb het zelf 1 keer gedaan en het was me gelukt gelukkig, ik rij nu trouwens op de membraam blok ik heb mijn schijf blok aan de kant liggen wegens onderhoud.
oke ja ik baaler gewoon over dat ik het gevoel heb dat ik geen kompresie heb maar al ik in mijn 1 de dijk regt om hoog op trek dan doe ik dat weer stukke makelijker dan andere brommer die mij weer makelijk kwijt rijden tegen wint ik vindat zo gek
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
-
- 50km gereden
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49
-
- 50km gereden
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49
ik kan het niet op mijn pc zetten maar idd hij stopt een dikke mm onder de rant muschien wel 2mm maar altie helemaal onderin staat staat hij ook nog een mm 1/2 voor mijn inlaat poort en dat hout tog ook alles teggen en voor meer kompresie moet mijn zuiger tog hoger komen en diepper ? dat hij meer inlaat krijgt en meer kompresie boven aan altie mooi afsluit ? ik zat er al aan te denken om dat niemant mij daar mee kon helpen om mijn cilinder op de frees bank op school te zette ? toen kreeg ik de reaksies dat het geen goed iedee wasTriforce schreef:zet anders de foto(s) hier op als het kan
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle