Lafranconi uitlaat

Opvoeren en modificeren van de FS1
harmen251
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1094
Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
Locatie: oostakker

Bericht door harmen251 »

YamaSam schreef:in Wellen stond trouwens een man met vrij mooie immi hoge uitlaten..


en wat vroeg hij daarvoor? vorig jaar was de prijs 55euro
Gebruikersavatar
bromtolfs1
100km gereden
100km gereden
Berichten: 142
Lid geworden op: 05 jul 2007, 23:06
Locatie: Uithuizen
Contacteer:

Bericht door bromtolfs1 »

Martijn schreef:Oei dan ga ik kijken of ik mijn 2f2 uitlaat die ik nog heb liggen kan fixxen ! Mn demper zat vastgelast, waarom weet ik ook niet en nu dichtgekoold, zit enkel een boortje in vast die er perongeluk is ingevallen ... Je kan er nu helemaal niets meer uithalen !, dus gewoon demper eruit proberen te slijpen zonder de boel te slopen :D
Niet de demper maar de restrictie, daar waar je de bocht inschuift. Je moet de lasjes van de bevestiging van de restrictie wegslijpen en vervolgens deze naar achteren duwen totdat je de las van de draadsok (binnenzijde)van de uitlaat ziet. Deze las goed vlakslijpen zodat je de restrictie er met een draadstang M10 naar voren toe uit kunt tikken. Deze las klemt de restrictie wanneer je deze er niet uitslijpt en je krijgt hem er absoluut niet uit. 32mm wartel met pakking en bocht daarna monteren en je hebt je "Special" uitlaat klaar. Succes ermee.
Martijn

Bericht door Martijn »

Ik heb m al open ! Moet m enkel nog ontkolen :) En kijken of ik er iets van een demper in kan zetten zodat hij geen takke herrie gaat maken !

Maar iig bedankt !
Ruudsjuh
100km gereden
100km gereden
Berichten: 195
Lid geworden op: 12 okt 2007, 19:41

Bericht door Ruudsjuh »

Zag van de week dat FS1 Team Almere die Lafranconi's verkoopt voor 74,95. Complete set met klem en bocht alles erbij.. wat zeggen jullie? Doen of niet?? Mijn 1j5 loopt nu 60/65 en trekt snel met de schuine uitlaat, 16mm mikuni en originele cilinder. Zou daar met zo'n Lafranconi nog wat aan veranderen ( behalve die herrie :evil: ) ?
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1907
Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity

Bericht door jeroenvans »

ja iets... maar ik zou eerst eens je cilinder vervangen voor een snelle(of ist een orri fs1 cilinder, geen 3e9, 2ru oidmaar echt fs1)
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Dat zijn niet dezelfde uitlaten als bijv. Mitchel en ik hebben.
En die kan je kopen in Denemarken voor heel weinig of op een beurs voor ook heel weinig.
In ieder geval voor veel minder dan dat geld :?
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Als ik de verhalen van "vroegah" moet geloven moet je zo'n uitlaat meer voor de looks en de t*ringherrie kopen, niet echt voor de prestaties. Verder weet je met zo'n uitlaat zeker dat je binnen een paar weken aangehouden wordt door de politie als je zonder demper rijdt :P
Plaats reactie