Programeerbare ontsteking(?)
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
yep
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
rd 80
deze heeft geen punten.je moet wel de bobine er bij hebben
dijkie heeft er een te koop.
de koppel veren van een rd 80 passen ook goed en je koppeling slipt nooooooit meer.
(dus geen meer gewicht van een groter koppel huis of medere platen)
deze heeft geen punten.je moet wel de bobine er bij hebben
dijkie heeft er een te koop.
de koppel veren van een rd 80 passen ook goed en je koppeling slipt nooooooit meer.
(dus geen meer gewicht van een groter koppel huis of medere platen)
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
hier een ontsteking met slop gaten.
bij deze ontsteking kan je dus gewoon je punten op 0,35 stellen.
en door middel van de grondplaat te draaien kan je het tijdstip onafhankelijk afstellen.
dus altijd een perfect afgestelde ontsteking.
gr gino
bij deze ontsteking kan je dus gewoon je punten op 0,35 stellen.
en door middel van de grondplaat te draaien kan je het tijdstip onafhankelijk afstellen.
dus altijd een perfect afgestelde ontsteking.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
hier een ontsteking van een honda mt.
deze geeft een zeer krachtige vonk.
wat je moet aan passen is :
grondplaat, een platte schijf waar je de mt grond plaat op vast kan zetten.
vul ring om de krukas gat te verklijnen, of het hard over zetten.
dus best wel een leuk klusje.
dan heb je ook een beer van een ontsteking die de accu goed op laad.
gr gino
deze geeft een zeer krachtige vonk.
wat je moet aan passen is :
grondplaat, een platte schijf waar je de mt grond plaat op vast kan zetten.
vul ring om de krukas gat te verklijnen, of het hard over zetten.
dus best wel een leuk klusje.
dan heb je ook een beer van een ontsteking die de accu goed op laad.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
dit is mijn PVI ontsteking.
deze binnen rotor ontsteking heeft een van de lichtste rotors.
en blijft een strakke vonk behouden ook op hogere toeren.
gr gino
deze binnen rotor ontsteking heeft een van de lichtste rotors.
en blijft een strakke vonk behouden ook op hogere toeren.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
voor de genen die het begrip 2t goed verstaan, is het veel nouwkeuriger
on je ontsteking af te stellen met een graden schijf.
een graden schijf telt namelijk 360 graden.
stel je hem af op mm dan heb je namelijk: de slag 40 mm en hier ga je dan 1,8 mm voor zitten.
gr gino
on je ontsteking af te stellen met een graden schijf.
een graden schijf telt namelijk 360 graden.
stel je hem af op mm dan heb je namelijk: de slag 40 mm en hier ga je dan 1,8 mm voor zitten.
gr gino
Laatst gewijzigd door ginofs1 op 06 apr 2008, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:hier een ontsteking van een honda mt.
deze geeft een zeer krachtige vonk.
wat je moet aan passen is :
grondplaat, een platte schijf waar je de mt grond plaat op vast kan zetten.
vul ring om de krukas gat te verklijnen, of het hard over zetten.
dus best wel een leuk klusje.
dan heb je ook een beer van een ontsteking die de accu goed op laad.
gr gino
van de vulring vat ik nog niet helemaal, kun je dat wat uitleggen?