cilinder

Opvoeren en modificeren van de FS1
Plaats reactie
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

jonnotje schreef:zoude we die dus moeten inkorten...?

dat zou een mooie zaak zijn ja,
in volgorde heb je nu:
dé knal 8)
neerwaartse druk op de piston, eerste expansie van de wolk,
drukval bij het openen van de uitlaatpoort,
eerste verwijding in de uitlaatflens tot de wartel,
->dan het evenwijdige stuk in de bocht :? (om en bij de 30cm dat er niks verandert)
dan de verwijding in de pijp...


die 30cm, gezien tenopzichte van de totale pijplengte, is echt wel lang..
bij bv een leovinci, proma attack of simoninipijp is dit slechts een 13cm..
when men were men, and helmets were for divers
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1983
Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

ja precies ja, dus dat moet er eigelijk tussenuit....
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

BIj een korte bocht krijg je meer power bovenin, bij een lange bocht wat meer power onderin
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

danoontje powerrrr :lol:
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1983
Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

maar te lang dan heb je geen van bijde....
Plaats reactie