Zelfde boring en slag fs1
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 2000km gereden
- Berichten: 2158
- Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
- Locatie: Andel / Ael
Triforce schreef:ik heb echt alles na gekeken alles is verder nog goed en het veertje ook, de koppelings platen heb ik van T-hansen, die zitten ook in mijn 2ru blok en die doen het perfect, maar waarom deze het dan niet goed doen weet ik dus ook niet
versleten drukplaat ?
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2000km gereden
- Berichten: 2110
- Lid geworden op: 26 mei 2007, 11:51
- Locatie: St.Maarten
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1983
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1106
- Lid geworden op: 26 jul 2007, 18:13
- Locatie: Gassel
kwam wat tegen op het puchforum..
(weet niet of het er al staat heb niet alle 6 de paginas gelezen)
misschien heeft iemand er wat aan.
37,4 mm = Morini scooter
39,0 mm = Minarelli AM(4/5/6) schakel
39,1 mm = Peugeot scooter (ook fox/wallaroo en 103)
39,2 mm = Minarelli horizontaal LC/AC en verticaal scooter
39,3 mm = Piaggio scooter LC/AC
39,7 mm = Yamaha (DT) schakel
39,7 mm = Kreidler schakel
39,7 mm = Sachs 50SW
40,0 mm = Derbi schakel (85 mm drijfstanglengte)
41,4 mm = Kymco scooter
41,4 mm = Honda MT5/NSR50/MTX-sh/MTX-ot/MB5/MBX50/MBX80 schakel
41,6 mm = Kawasaki AR50/80 schakel
41,8 mm = Zundapp schakel
41,8 mm = Morini schakel
42,0 mm = Minarelli RV4 schakel
42,0 mm = Sachs 504 en 505
43,0 mm = Gilardoni 43mm slag cilinder (Minarelli horizontaal LC)
43,0 mm = Simonini 80cc cilinder (Vespa)
43,0 mm = Parmakit 80cc cilinder (Minarelli horizontaal AC+LC)
43,0 mm = Derbi FDS/FDX schakel
43,0 mm = Puch automaat
43,0 mm = Tomos automaat
44,0 mm = Parmakit 80cc cilinder (Piaggio AC+LC)
44,0 mm = Fabrizi 44mm slag cilinder (Piaggio LC)
44,0 mm = Simonini 80cc cilinder (Minarelli horizontaal LC)
44,0 mm = 2FAST4RACE 44mm slag cilinder (Minarelli horizontaal LC en Piaggio LC)
45,8 mm = Simonini 89,9cc cilinder (Minarelli AM6)
46,0 mm = Simonini 90,23cc cilinder (Minarelli AM6)
46,0 mm = Simonini 100cc motorblok (Vespa)
47,0 mm = Zundapp KS-80 (AC en LC)
50,8 mm = MT8/MB8 schakel
54,0 mm = Zundapp KS-175
(weet niet of het er al staat heb niet alle 6 de paginas gelezen)
misschien heeft iemand er wat aan.
37,4 mm = Morini scooter
39,0 mm = Minarelli AM(4/5/6) schakel
39,1 mm = Peugeot scooter (ook fox/wallaroo en 103)
39,2 mm = Minarelli horizontaal LC/AC en verticaal scooter
39,3 mm = Piaggio scooter LC/AC
39,7 mm = Yamaha (DT) schakel
39,7 mm = Kreidler schakel
39,7 mm = Sachs 50SW
40,0 mm = Derbi schakel (85 mm drijfstanglengte)
41,4 mm = Kymco scooter
41,4 mm = Honda MT5/NSR50/MTX-sh/MTX-ot/MB5/MBX50/MBX80 schakel
41,6 mm = Kawasaki AR50/80 schakel
41,8 mm = Zundapp schakel
41,8 mm = Morini schakel
42,0 mm = Minarelli RV4 schakel
42,0 mm = Sachs 504 en 505
43,0 mm = Gilardoni 43mm slag cilinder (Minarelli horizontaal LC)
43,0 mm = Simonini 80cc cilinder (Vespa)
43,0 mm = Parmakit 80cc cilinder (Minarelli horizontaal AC+LC)
43,0 mm = Derbi FDS/FDX schakel
43,0 mm = Puch automaat
43,0 mm = Tomos automaat
44,0 mm = Parmakit 80cc cilinder (Piaggio AC+LC)
44,0 mm = Fabrizi 44mm slag cilinder (Piaggio LC)
44,0 mm = Simonini 80cc cilinder (Minarelli horizontaal LC)
44,0 mm = 2FAST4RACE 44mm slag cilinder (Minarelli horizontaal LC en Piaggio LC)
45,8 mm = Simonini 89,9cc cilinder (Minarelli AM6)
46,0 mm = Simonini 90,23cc cilinder (Minarelli AM6)
46,0 mm = Simonini 100cc motorblok (Vespa)
47,0 mm = Zundapp KS-80 (AC en LC)
50,8 mm = MT8/MB8 schakel
54,0 mm = Zundapp KS-175
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
wat zeggen jullie hiervan een 70cc 45mm polini cilinder van een yamaha chappy
slag is hetzelfde, fs1 uitlaten passen volgens mij en de tapeindafstand is volgens mij ook hetzelfde
cilinder is helaas wel van gietijzer dus ik kan ook net zo goed een fs1 cilinder gebruiken of een dikke parmakit pakken
maar ik zou wel eens zo n (getunede) polini willen proberen
belangrijk verschil met een dt/rd cilinder is dat de koelribben wel goed staan
getuige dit filmpje moet dit toch serieus hard willen
deze heren hebben er voor gekozen het membraan van de cilinder te gebruiken
ik wil dit dan niet deze ruimte moet dus nog wel opgevuld worden
slag is hetzelfde, fs1 uitlaten passen volgens mij en de tapeindafstand is volgens mij ook hetzelfde
cilinder is helaas wel van gietijzer dus ik kan ook net zo goed een fs1 cilinder gebruiken of een dikke parmakit pakken
maar ik zou wel eens zo n (getunede) polini willen proberen
belangrijk verschil met een dt/rd cilinder is dat de koelribben wel goed staan
getuige dit filmpje moet dit toch serieus hard willen
deze heren hebben er voor gekozen het membraan van de cilinder te gebruiken
ik wil dit dan niet deze ruimte moet dus nog wel opgevuld worden
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18322
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Nouja, reken erop dat het niet alleen de cilinder is die voor dat vermogen zorgt. Zoals je ziet zit daar al een vrij dikke expansiepijp op, als die goed berekend is, kan dat al héél veel uitmaken voor het vermogen. Met een FS1 pijp of een Homoet zal zo'n polini natuurlijk bij lange na niet optimaal lopen.
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12