Dat maakt in principe niet veel uit. Die stalen plaat heeft in principe dezelfde functie als ringetjes onder je veren doen. Ik heb hem volgens mij aan de kant van het koppelingshuis zitten.
daar heb ik al extra ringetjes achter, ik heb gelukkig nogal wat koppelings platen en stalen platen, dan ga ik die bij me beide werkende blokken stoppen
ik heb mijn aangepaste F5B grotere spoelpoorten gegeven en de uitlaat poort iets verhoogd en als een halvemaantje gemaakt en dat trekt wel aardig zonder echt ingereden te zijn, en 's ochtends vroegs heb ik al last met het starten omdat hij door de koppeling slipt in de eerste versnelling, ma der zitten net nieuwe koppelings platen en veren op, dus dan zou ik toch denken dat de cil wat te sterk is voor de koppeling
Vaak helpt je wormpje goed afstellen ook een hele hoop. Voordat je koppeling echt gaat slippen door het vermogen als alles nieuw is, ben je wel wat verder
hij heeft een beetje speling op het wormpje dat heb ik expres gedaan, ik moet dus eerst een klein stukje inknijpen voor dat het wormpje tegen de druk stift aan komt
Triforce schreef:ik heb mijn aangepaste F5B grotere spoelpoorten gegeven en de uitlaat poort iets verhoogd en als een halvemaantje gemaakt en dat trekt wel aardig zonder echt ingereden te zijn, en 's ochtends vroegs heb ik al last met het starten omdat hij door de koppeling slipt in de eerste versnelling, ma der zitten net nieuwe koppelings platen en veren op, dus dan zou ik toch denken dat de cil wat te sterk is voor de koppeling
Dat klinkt meer als niet goed afgestelde koppeling idd.