fs1 50cc cilinder kopen

Opvoeren en modificeren van de FS1
geeltje

fs1 50cc cilinder kopen

Bericht door geeltje »

Wil een nieuwe imi fs1 cilinder kopen ,,, welke en waar zou ik het beste kunnen kopen kwa afwerking en prestatie,,,
paull
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1381
Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle

Bericht door paull »

Hmm naar mijn mening kan je het best een gebruikte orri cyl kopen, die laten honen, en bij JMPB een overmaat zuiger kopen.

Kost je wat moeite maar dan heb je ook een beetje kwaliteit.

Maar een 35 euri dingetje kan je ook altijd doen....
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Ja,maar zoek maar eens een originele FS1 cilinder :lol:
Ik zou voor de goedkoopste gaan. Kwa kwaliteit zit er volgens mij niet heel veel verschil in. Door zelf een beetje af te werken kom je al een heel eind voor een mooi betrouwbare snelle cilinder.
paull
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1381
Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle

Bericht door paull »

Tombo schreef:Ja,maar zoek maar eens een originele FS1 cilinder :lol:


Heel simpel, een bril kopen :wink:
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

'pak' dan maar ineens de originele aluminium 50cc met chemise :mrgreen:

nee, €35 en een setje sleutelvijltjes voor de afwerking, kan je niet voor sukkelen :wink:
when men were men, and helmets were for divers
paull
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1381
Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle

Bericht door paull »

Afbeelding

Afbeelding

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Waarom zou je een 2e hands imitatie FS1 cilinder voor 25 euro willen kopen... Kan je beter een nieuwe kopen :? Hij wilt duidelijk een FS1 cilinder (dus een snelle).
paull
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1381
Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle

Bericht door paull »

Als je es goed z'n begin post leest wil die een goeie cyl met goede afwerking. Dus niet zelf gaan zitten vijlen. Verder zijn oudere immitaties vaak beter, en ik had het over orri cylinders. Zoals een 3e9
Gebruikersavatar
Fyer
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1311
Lid geworden op: 16 nov 2007, 21:53
Locatie: Numansdorp

Bericht door Fyer »

paull schreef:Als je es goed z'n begin post leest wil die een goeie cyl met goede afwerking. Dus niet zelf gaan zitten vijlen. Verder zijn oudere immitaties vaak beter, en ik had het over orri cylinders. Zoals een 3e9


en als jij goed leest dan zie je dat die er een wil met goede prestatie's dus geeen 3e9
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Als je een cilinder zelf afwerkt kan je de hoogste mate van afwerking krijgen ;)
paull
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1381
Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle

Bericht door paull »

Tombo schreef:Als je een cilinder zelf afwerkt kan je de hoogste mate van afwerking krijgen ;)


Nou van harte, maar niet iedereen heeft der verstand van met vijlen etc. Ken je beter direct een goede kopen.
eelco
500km gereden
500km gereden
Berichten: 572
Lid geworden op: 25 okt 2007, 17:17
Locatie: Oud-Alblas

Bericht door eelco »

Ik heb een immi f5b cil gekocht, en die heeeeel licht bewerkt. Ding doet het al 1000Km fantasties! 8)
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

paull schreef:
Tombo schreef:Als je een cilinder zelf afwerkt kan je de hoogste mate van afwerking krijgen ;)


Nou van harte, maar niet iedereen heeft der verstand van met vijlen etc. Ken je beter direct een goede kopen.


dat jij te lui bent om het te doen :lol: ik heb dit ook gedaan met een eigen aantal cilinder waaronder een f5b, fs1, parmakit 45mm en natuurlijk de athena, ik vind het juist leuk om te doen en zo leer je ook wat van wat het effect is van wat je hebt gedaan als je hem gaat starten en berijden, en als je het goed hebt gedaan gaat de cilinder echt lang mee, zo heb ik met 1 f5btje al 3000km erop zitten en doet het nog steeds goed, ik heb ook wel tegen je gezegd dat oude imi's natuurlijk wel beter zijn omdat ze toen al gewoon goed zijn afgewerkt want je had toen de keuze uit een ori of imi
geeltje

Bericht door geeltje »

Allemaal goede tips mannen, maar ik wil gewoon en plug en play cilinder kopen (fs1 50cc) die het gelijk goed doet,,, heb geen zin om te vijlen oid ,,met als resultaat cilinder erop en cilinder eraf met kans dat je em weer verklooit ,,

heb nog wel 2 oude liggen die aardig versleten zijn ,,, poorten zien er anders uit ,,, eentje is origineel denk ik ,,, als er geen goede fs1 cilinder te koop is laat ik 1 van de 2 honen.

martin
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18322
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Moet het perse 50cc zijn? De parmakits zijn (Wat ik zo lees) goed afgewerkt standaard. De aluminiumcilinders ook, en nog slijtvast ook. Is alleen alle 2 60cc
Plaats reactie