Opvoeren en modificeren van de FS1
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 05 okt 2009, 18:36
eigenlijk kan je aan de draad van de wartel doorgaans al zien of het een echte is of niet
when men were men, and helmets were for divers
Andries
1500km gereden
Berichten: 1577 Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
Bericht
door Andries » 05 okt 2009, 18:49
ik had een nieuwe Z1 zat zelfs nog in de originele doos
nooit gebruikt, maar weer doorverkocht
, heb ik nog wel es spijt van
die had een behoorlijke hoge uitlaatpoort vergelijkbaar met een fs1 cilinder en idd goed afgewerkt
dat is nogal een verschil als je het vergelijkt met nieuwe immitatie cilinders
koppel
1500km gereden
Berichten: 1781 Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22
Bericht
door koppel » 05 okt 2009, 20:14
heb ook nog een nieuwe liggen, inclusief racezuiger met RD poorten en één veer...........doe ik niet weg, mischien blijft ie in de vitrinekast als pronkstuk liggen
dewaal
1000km gereden
Berichten: 1111 Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
Bericht
door dewaal » 05 okt 2009, 20:39
op ebay worden ze nog wel eens nieuw aangeboden met noguchi zuiger
heb er zelf ook eentje liggen ben er niet echt weg van geef mij maar een orri fs1 cilinder
thomas-18
100km gereden
Berichten: 226 Lid geworden op: 12 mar 2007, 18:22
Locatie: Heemskerk
Bericht
door thomas-18 » 05 okt 2009, 21:37
dus om de powerband wat lager te laten beginnen moet er een 32mm bocht op?
Thomas.
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 05 okt 2009, 22:57
Tombo schreef: Jij had toch zo'n 1Z en een Z1 vergeleken?
ja ik heb een z1 en gino "had" een 1z
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 06 okt 2009, 00:09
mpro09 schreef: Tombo schreef: Jij had toch zo'n 1Z en een Z1 vergeleken?
ja ik heb een z1 en gino "had" een 1z
maar ik vind de poorten van de 1z ook niet heel erg verkeerd
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 06 okt 2009, 18:48
met een z1 ernaast is het echt slecht, wel iets beter dan een gewone immi iig
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 06 okt 2009, 18:54
mpro09 schreef: met een z1 ernaast is het echt slecht, wel iets beter dan een gewone immi iig
maak er anders is een paar goede foto's van, dat wil ik wel zien namelijk
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18322 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 06 okt 2009, 18:57
mpro09 schreef: Tombo schreef: Jij had toch zo'n 1Z en een Z1 vergeleken?
ja ik heb een z1 en gino
"had" een 1z
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 06 okt 2009, 18:58
Tombo schreef: mpro09 schreef: Tombo schreef: Jij had toch zo'n 1Z en een Z1 vergeleken?
ja ik heb een z1 en gino
"had" een 1z
ow oeps, had ik overheen gelezen
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 06 okt 2009, 19:13
maar dat bedacht ik me ook ja, we hadden foto's moeten maken
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 06 okt 2009, 19:14
ik heb wel foto's van de 1z maar niet van een z1
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 06 okt 2009, 19:17
mijn z1 voordat ie gehoond werd
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 06 okt 2009, 19:19
het grootste verschil zat hem in de topspoelers herriner ik me nu en z1 had hele scherpe punten terwijl de 1z een beetje ronderebakvorm had
ik kan morgen wel nieuwe foto's maken als daar behoefte aan is