snelste fs1 denk ik :P 130km/h

Opvoeren en modificeren van de FS1
Plaats reactie
patrick de weerdt
50km gereden
50km gereden
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49

snelste fs1 denk ik :P 130km/h

Bericht door patrick de weerdt »

ik wou altijd een snelle fs1 en ik heb heel wat ge romeld met de clinders en zo maar nu ben ik er tog uit ik heb hem nu goed ik heb nieuwe krukas en alles waat daar bij komt kijken + kopelings huis met 3plaaten en strakke veertjes. cilinder is een athena 60,9cc met uitgevreesde in/uit-laat en spoelpoorten karters zijn gekotterd,
ik heb der een yasuni r1 van derbi pasend gemaakt voor onder de fs1,
inlaat carb is 17,5mm + roteerende inlaat 17.5mm ik heb hier natuurlijk ook een filmpje van gemaakt : http://www.youtube.com/watch?v=mf4PYFmfoCw
er komt nog een filmpje die ik nog op de pc moet zetten waar ik op me top rij ;) ik ben benieuwd wat julie er van vinden fotos komen ook nog ;)

groetjes patrick
Gebruikersavatar
nieknatuurlijk
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3144
Lid geworden op: 02 mei 2009, 18:35
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen

Bericht door nieknatuurlijk »

netjes man :baas:

Ik kom er niet overeen met mn 55 km per uur........
Gebruikersavatar
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3022
Lid geworden op: 09 jan 2007, 16:30
Locatie: Zuidland

Bericht door Zwepper »

rijd niet verkeerd maar ben benieuwd naar je andere filmpje, want als je ziet hoeveel truc's je uit moet halen om al richitng de 100 te gaan. Post is wat foto's van je cilinder ben ik wel nieuwsgierig naar :)
Gebruikersavatar
Bob
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1601
Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
Locatie: Roosteren
Contacteer:

Bericht door Bob »

jah idd ik kom niet bove de 95 maarjah das 60cc met 16mm carb membraan en homoetje
patrick de weerdt
50km gereden
50km gereden
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49

Bericht door patrick de weerdt »

ik zal effe een foto zoekken van me gehele brommer maar de clinder van binne heb ik geen foto van wel van me krukas en zo ;)
Gebruikersavatar
Bob
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1601
Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
Locatie: Roosteren
Contacteer:

Bericht door Bob »

alles is welkom 8)
patrick de weerdt
50km gereden
50km gereden
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49

Bericht door patrick de weerdt »

hoe moet ik fotos er op zetten het lukt niet :P hahaha
Gebruikersavatar
Bob
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1601
Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
Locatie: Roosteren
Contacteer:

Bericht door Bob »

via bijvoorbeeld picturetrail.com ff account maken en dan daar de foto's opgooien en dan een link van die foto's kopiëren naar het forum als je post dan komt datt helemaal goed :wink:
Gebruikersavatar
Higherking
500km gereden
500km gereden
Berichten: 958
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk

Bericht door Higherking »

ziet er goed uit. dat uitlaatje scheelt dat een hoop?
patrick de weerdt
50km gereden
50km gereden
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49

Bericht door patrick de weerdt »

fotos komen nog ;) anders maak ik wel een filmpje van de fotos en dan via youtube ;)
patrick de weerdt
50km gereden
50km gereden
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49

Bericht door patrick de weerdt »

ja ik ben er ook wel zuinig mee haha maar om effe een stoer filmpje te maken trok ik hem effe open maar dan wel met een warme motor ;) normaal rij ik heel rustig, het is gewoon leuk om zeoveel vermogen te hebben en dat betekend niet gelijk dat je het vermogen moet gebruiken;)
Gebruikersavatar
Higherking
500km gereden
500km gereden
Berichten: 958
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk

Bericht door Higherking »

trouwens, hoezo heb je de carters uitgekotert? want heb zelf ook athena maar daar is de ruimte naast de poorten, best klein. heb je ook een foto van die cilinder? ben wel benieuwt en die uitlaat is echt gaaf. zo te zien doet hij het goed onderin en als hij de 130 haalt ook de top:P
patrick de weerdt
50km gereden
50km gereden
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49

Bericht door patrick de weerdt »

Higherking schreef:trouwens, hoezo heb je de carters uitgekotert? want heb zelf ook athena maar daar is de ruimte naast de poorten, best klein. heb je ook een foto van die cilinder? ben wel benieuwt en die uitlaat is echt gaaf. zo te zien doet hij het goed onderin en als hij de 130 haalt ook de top:P

de clinder is stage 3 getuned dus de karters moesten ietje uit gekotterd worden en die uitlaat ja daar ben ik egt heeeeel trots op :D en onderin heeft hij niet zo veel vermogen maar als je eemaal toeren gaat maken dan vliegt hij er vandoor
fotos komen als ik 600km veder ben :P haha dan moet de zuigerveer weer vernieuwd worden
Gebruikersavatar
Higherking
500km gereden
500km gereden
Berichten: 958
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk

Bericht door Higherking »

athena poorten zijn al best breed en hou je weinig over voor de pakking, of er zou alluminium ernaast gelast zijn dan kan het en dan geloof ik ook wel dat de carters zijn uitgekottert maar foto wijzen het vast uit

ziet er goed uit!
patrick de weerdt
50km gereden
50km gereden
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:49

Bericht door patrick de weerdt »

de clinder is stage 3 getuned en dan moet je de karters daar op pas maaken zodat het presies overeenkomt ;) dat bedoel ik er mee te zeggen en onder schat het vermogen van een fs1 niet en warom zou ik met een zeer snelle 60cc tegen een 80cc gaan rijden XD als ik hem in zen 2de versneling heb staan en knijp me kopeling in en geef goed hard gas terwel je 30 rijd dan de kopeling laat schieten dan voel je hem nog omhoog koomen ;) dus er zit tog wel goed vermogen in :D
Plaats reactie