Is dit de bekende hoge drukkop???
-
- 100km gereden
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 16 okt 2009, 15:14
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
Re: Is dit de bekende hoge drukkop???
Mph schreef:http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=94
Dit is een super lagedruk kop, mits hij goed gevlakt wordt wordt het wel een goede hogedruk kop
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
ja das een hele hoge druk kop.
die moet goed werken
die moet goed werken
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 50km gereden
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 18 jul 2009, 15:37
- Locatie: Herselt
Zijn er verschillende soorten hogedrukkoppen?
Ik ben op zoek naar 1 die het best op mijn cilinder gaat (imi f5b http://www.schaafbromfietsen.nl/webwink ... d=00001357)
Ik heb er nu een brede kop op zitten, kan ik hetzelfde resultaat als een hogedrukkop bekomen door deze te vlakken?
alvast bedankt
Ik ben op zoek naar 1 die het best op mijn cilinder gaat (imi f5b http://www.schaafbromfietsen.nl/webwink ... d=00001357)
Ik heb er nu een brede kop op zitten, kan ik hetzelfde resultaat als een hogedrukkop bekomen door deze te vlakken?
alvast bedankt
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
jan-lommaert schreef:Zijn er verschillende soorten hogedrukkoppen?
Ik ben op zoek naar 1 die het best op mijn cilinder gaat (imi f5b http://www.schaafbromfietsen.nl/webwink ... d=00001357)
Ik heb er nu een brede kop op zitten, kan ik hetzelfde resultaat als een hogedrukkop bekomen door deze te vlakken?
alvast bedankt
een kopje voor een f5b cilinder is totaal anders dan een kopje voor een fs1.
een standaard ,, hogedruk kop'' is eigenlijk niets , gewoon ku# dus.
er is veel meer uit te halen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 50km gereden
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 18 jul 2009, 15:37
- Locatie: Herselt
ginofs1 schreef:jan-lommaert schreef:Zijn er verschillende soorten hogedrukkoppen?
Ik ben op zoek naar 1 die het best op mijn cilinder gaat (imi f5b http://www.schaafbromfietsen.nl/webwink ... d=00001357)
Ik heb er nu een brede kop op zitten, kan ik hetzelfde resultaat als een hogedrukkop bekomen door deze te vlakken?
alvast bedankt
een kopje voor een f5b cilinder is totaal anders dan een kopje voor een fs1.
een standaard ,, hogedruk kop'' is eigenlijk niets , gewoon ku# dus.
er is veel meer uit te halen
ok, hier heb ik wat aan.
Als ik het goed begrepen heb, kan ik het best mijn brede kop afvlakken ipv een "hogedrukkop" te kopen. Of is een hogedrukkop een betere basis om af te vlakken?
Hoeveel kan ik dan het best van mijn cilinderkop draaien, zonder dat ik last heb van pingelen of andere problemen?
mvg jan
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
jan-lommaert schreef:ginofs1 schreef:jan-lommaert schreef:Zijn er verschillende soorten hogedrukkoppen?
Ik ben op zoek naar 1 die het best op mijn cilinder gaat (imi f5b http://www.schaafbromfietsen.nl/webwink ... d=00001357)
Ik heb er nu een brede kop op zitten, kan ik hetzelfde resultaat als een hogedrukkop bekomen door deze te vlakken?
alvast bedankt
een kopje voor een f5b cilinder is totaal anders dan een kopje voor een fs1.
een standaard ,, hogedruk kop'' is eigenlijk niets , gewoon ku# dus.
er is veel meer uit te halen
ok, hier heb ik wat aan.
Als ik het goed begrepen heb, kan ik het best mijn brede kop afvlakken ipv een "hogedrukkop" te kopen. Of is een hogedrukkop een betere basis om af te vlakken?
Hoeveel kan ik dan het best van mijn cilinderkop draaien, zonder dat ik last heb van pingelen of andere problemen?
mvg jan
beste jan: je kan hem wat afvlakken maar het is amper merkbaar.
een kopje op maat te maken kan je beter een ander laten doen.
hier is wat ervaring voor nodig en een draaibank.
ben van mijn 16 de aan het spelen met motor blokjes.
dus al 30 jaar
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;