Post hier je actuele setup!

Opvoeren en modificeren van de FS1

veranderde je de laatste week iets aan je setup?

Poll eindigt op 02 apr 2007, 22:43

ja, vrij ingrijpend
2
25%
ja, maar niet overdreven
2
25%
neen
4
50%
 
Totaal aantal stemmen : 8

Berichtdoor 2RU-ori » 22 maart 2007, 17:01

OK, kom ik met m'n asfaltverbrandende racemonster:
Bloktype: 2RU
Inhoud: 49cc
Cylindertype: 2RU origineel
Cylinderkop: 2RU origineel
Carburateur: Mikini 10mm origineel
Sproeiermaat: voldoende
Klepsoort of schijf: schijf
Uitlaat: originele uitlaat+bocht
Luchtfiltertype: 2RU trommel
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGKB6HS
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 45/12
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: 45 :oops:
2RU-ori
 

Berichtdoor fs-ael » 22 maart 2007, 20:21

hier mij 2ru tje

bloktype: fs 50 5bak menbraam
inhoud: 60cc (43mm)
cyltype: fs1 ( kstar van helden getuned)
cylinderkop: 60cc kop met squis rand 0.80 mm en O ring pakking
carbu: mikuni 16 mm
sproeiermaat: 210
klepsoort of schijf: malossi carbon membraan (alu spruitstuk aangepast)
uitlaat: homoet 4 p
luchtfiltertype: zelfbouw 2ru binnenwerk
ontsteking: HPI 2006 2 curve
bougietype: NGK b10hvx
koeling: orri lucht
vertanding: 15/43 = 2.86
banden voor achter:2.50 - 2.75
topsnelheid: 105 kmh
Laatst bijgewerkt door fs-ael op 26 nov 2007, 19:39, in totaal 3 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
 
Berichten: 2078
Geregistreerd: 17 jun 2006, 20:02
Woonplaats: Andel / Ael

Berichtdoor MisterBos » 23 maart 2007, 13:14

378:
bloktype: 378
inhoud: 49cc
cyltype: orri 378 cilinder, waar redelijk wat aan gevijld is
cylinderkop: afgevlakt
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 160
klepsoort of schijf: membraam
uitlaat: snelle met schuin kantje
ontsteking: orri
bougietype: b7hs
vertanding: 14/41
banden voor achter: m29's voor 2.50, achter 2.75
topsnelheid: 75 voordewind

2ru:
bloktype: 2RU
inhoud: 60cc
cyltype: athena
cylinderkop: 60cc kop afgevlakt
carbu: 16mm mikuni
sproeiermaat: 190
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: homoet 4p
ontsteking: orgineel
bougietype: b9hs
vertanding: nog niet bekend
banden voor achter: Michelin vm100, voor 2.50 en achter 2.75
topsnelheid: nog niet bekend....
Avatar gebruiker
MisterBos
Aan het inrijden
Aan het inrijden
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 08 aug 2006, 10:53
Woonplaats: Den Oever, Wieringen

Berichtdoor dewaal » 23 maart 2007, 17:52

fs-ael schreef:hier mij 2ru tje

bloktype: fs 50 5bak menbraam
inhoud: 60cc (43mm)
cyltype: fs1 ( kstar poorten bewerkt
cylinderkop: 60cc kop met squis rand en O ring pakking
carbu: mikuni 16 mm
sproeiermaat: 190
klepsoort of schijf: malossi carbon membraan (alu spruitstuk aangepast)
uitlaat: homoet 4 p
luchtfiltertype: zelfbouw 2ru binnenwerk
ontsteking: HPI 2006
bougietype: NGK b10hvx
koeling: orri lucht
vertanding: 15/43 = 2.86
banden voor achter: 2.75
topsnelheid: 105 kmh


aah prutser :wink:
Avatar gebruiker
dewaal
1000km gereden
1000km gereden
 
Berichten: 1111
Geregistreerd: 14 jun 2006, 20:01

Berichtdoor punkemon » 26 maart 2007, 19:08

Bloktype: 3f2
Inhoud: 49cc
Cylindertype: 257 origineel
Cylinderkop: 3f2origineel
Carburateur: Mikuni 13mm origineel
Sproeiermaat: 120
Klepsoort of schijf: membraam
Uitlaat: originele uitlaat+bocht
Luchtfiltertype: powerfiltertje
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGKB7HS
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 43/10
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: 60
Ben aan het trager rijden omdat ik men brommer niet nog is kwijt wil door die rotflikken:)

Bloktype: 1j6 '76
Inhoud: 60cc
Cylindertype: imi fs1ccgietijzeren bijgewerkte uitlaatpoort
Cylinderkop: ori ver afgevlakte kleine kop
Carburateur: Mikuni 16mm origineel
Sproeiermaat: 170
Klepsoort of schijf: membraan
Uitlaat: homoet under construction
Luchtfiltertype: 1j6type '76
Ontsteking: standaard
Bougietype:b7
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 39/44
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: gok op 85 (nog niet rijdend)
Avatar gebruiker
punkemon
250km gereden
250km gereden
 
Berichten: 298
Geregistreerd: 26 jun 2006, 20:06
Woonplaats: Ranst

Berichtdoor Jasperb » 27 maart 2007, 10:26

:P Sorry ik heb geen fs1 meer :oops:

bloktype: Viercilinder, bovenliggende nokkenas, viertakt en luchtgekoeld
inhoud: 408cc
cyltype: standaard Honda, gehoond naar 408cc. In lijn, dwars in het frame gemonteerd
cylinderkop: aangepaste kop
carbu: 4x 20mm Keihin
sproeiermaat: 110
uitlaat: ori 4 in 4
luchtfiltertype: standaard + aangepast framewerk voor meer luchttoevoer
ontsteking: electronisch
bougietype: DR8ES-L
koeling: lucht
vertanding: 17/34
banden voor achter: 3.00 voor en 4.25 achter
topsnelheid: 165 kmh

edit snelheid aangepast, net de 165 gehaald ipv 160 :D:P
Jasperb
100km gereden
100km gereden
 
Berichten: 225
Geregistreerd: 12 jun 2006, 12:38

Berichtdoor jonnotje » 08 okt 2007, 21:57

bloktype: 2ru
inhoud: 50cc
cyltype: immitatie fs1 aangepast
cylinderkop: Hoge druk
carbu: 16mm Mikuni
sproeiermaat: Mikuni 120 Lang
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: immi uitlaat schuine achterkant
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B8
vertanding: 14/44
banden voor/achter: Continental Go! 2.50 / 2.75
topsnelheid: 81.7

brede hogedrukkop(afgedraait) en bellymoet moeten nog worden gemonteerd
Laatst bijgewerkt door jonnotje op 06 jul 2009, 16:40, in totaal 3 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
 
Berichten: 1983
Geregistreerd: 27 mei 2007, 10:34
Woonplaats: Tuitjenhorn

Berichtdoor Joep » 25 nov 2007, 21:32

bloktype: 2RU
inhoud: 50cc
cyltype: gietijzeren FS1, getuned
cylinderkop: één millimeter afgevlakt
carbu: 16mm Keihin
sproeiermaat: 150
klepsoort of schijf: standaard schijf
uitlaat: Homoet 4P
luchtfiltertype: orrigineel 2RU
ontsteking: Standaard
bougietype: B8HS
koeling: lucht
vertanding: 13/38
topsnelheid: 75km/u

foto's binnenkort
Joep
Aan het inrijden
Aan het inrijden
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 27 nov 2006, 14:43
Woonplaats: Lottum

Berichtdoor reddevil » 25 nov 2007, 21:35

bloktype: 2ru
inhoud: 50cc
cyltype: immi Fs1
cylinderkop: Hoge druk
carbu: 16 mm orginele mikuni
sproeiermaat: 115 Lang
klepsoort of schijf: schijf snel
uitlaat: immi uitlaat schuine achterkant
luchtfiltertype: standaart
ontsteking: standaart
bougietype: NGK B7
koeling: orri lucht
vertanding: 13/41
banden voor/achter: M29S 2.50/2.75
topsnelheid: 70
Avatar gebruiker
reddevil
2500km gereden
2500km gereden
 
Berichten: 3598
Geregistreerd: 19 apr 2007, 19:40
Woonplaats: Schagen (stroet)

Berichtdoor Martijn » 25 nov 2007, 22:29

bloktype: 2ru
inhoud: 50cc
cyltype: immi F5B
cylinderkop: huis tuin keuken
carbu: 16 mm orginele mikuni
sproeiermaat: 150
klepsoort of schijf: schijf snel
uitlaat: 2f2 uitlaat zonder dempert 8)
luchtfiltertype: 2ru
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B7
koeling: orri lucht
vertanding: 12/44 (dacht ik)
banden voor/achter: M29S 2.50/2.75
topsnelheid: 58 8)

Homoet komt eraan en ik moet waarschijnlijk nog wat aan mn vertanding doen :)
Martijn
1500km gereden
1500km gereden
 
Berichten: 1957
Geregistreerd: 29 jun 2006, 17:30
Woonplaats: Loosdrecht (NH)

Berichtdoor Hans W » 25 nov 2007, 23:28

bloktype: 378
inhoud: 50cc
cyltype: immitatie FS1 licht getuned
cylinderkop: orgineel
carbu: 16 mm
sproeiermaat: 110
klepsoort of schijf: standaart membraam
uitlaat: homoet
luchtfiltertype: vroegere type (kleine)
ontsteking: punten
bougietype: NGK B8hs
koeling: wind
vertanding: unknown
banden voor/achter: voor orginele kruiwagenband achter orginele band
topsnelheid: 85
Hans W
250km gereden
250km gereden
 
Berichten: 344
Geregistreerd: 14 jun 2006, 22:24

Berichtdoor rise and shine » 25 nov 2007, 23:58

Bloktype: zongchen
Inhoud: 50cc
Cylindertype: imi honda
Carbu: 17mm
Sproeier: Unknown
Klepsoort of schijf: -
Uitlaat type: Motosport klein gat
Luchtfilter type: powerfilter schuim
Ontsteking: CDI
Bougietype: .. ff tjekken
Koeling: wind
Vertanding: 14-unknown
Banden voor/achter: bandjes van Yampe ( made on earth :mrgreen: )
Topsnelheid: 0 km/h ( zojuist mn cylinder en zuiger omzeep geholpen door een een of andere wazige vast loper, zit nu hard na te denken over een 70cc met 50 kop en 20mm carb)
Avatar gebruiker
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
 
Berichten: 9573
Geregistreerd: 24 jan 2007, 16:00
Woonplaats: Bolt'n City

Berichtdoor bromtolfs1 » 26 nov 2007, 11:31

bloktype: 468
inhoud: 50cc
cyltype: F5B tum 178 orgineel
cylinderkop: orgineel
carbu: Mikuni 16 mm orgineel
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: membraan orgineel
uitlaat: 2F2 met 32mm bocht en restrictie eruit
luchtfiltertype: type voor 1979
ontsteking: standaard orgineel
bougietype: NGK B7hs
koeling: rijwind
vertanding: 13/41
banden voor/achter: 2.50/2.75
snelheid: 75km/uur (max: 84km/uur)
Avatar gebruiker
bromtolfs1
100km gereden
100km gereden
 
Berichten: 142
Geregistreerd: 05 jul 2007, 22:06
Woonplaats: Uithuizen

Berichtdoor edje » 26 nov 2007, 19:25

mijn nieuwe setup:

bloktype: 468
inhoud: 50cc
cyltype: F5B tum 178 orgineel (met verbrede uitlaatpoort)
cylinderkop: ver afgevlakte oud type/waterkoeling
carbu: Mikuni 10 mm orgineel
sproeiermaat: 100
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: immi hoge pijp
geflowde carters
luchtfiltertype: type voor 1978
ontsteking: standaard orgineel
bougietype: NGK B8hs
koeling: rijwind/waterkoeling
vertanding: 12-44
banden voor/achter: 2.50/3.00
snelheid: 60-65 (schatting) nog niet voluit geweest
Avatar gebruiker
edje
2500km gereden
2500km gereden
 
Berichten: 3106
Geregistreerd: 12 jun 2006, 15:52
Woonplaats: dalfsen (overijssel)

Berichtdoor Jorn » 27 nov 2007, 18:07

bloktype: 380
inhoud: 49cc
cyltype: Fs1 snel
cylinderkop: Standaard
carbu: 16 mm orginele mikuni
sproeiermaat: aan het experimenteren
klepsoort of schijf: schijf ( snel of gewoon geen idee )
uitlaat: Immi snelle uitlaat
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK-R B8
koeling: orri lucht
vertanding: moet nog nakijken
banden voor/achter: Orri banden
topsnelheid: Onbekend
Laatst bijgewerkt door Jorn op 18 maart 2008, 23:14, in totaal 6 keer bewerkt.
Jorn
50km gereden
50km gereden
 
Berichten: 92
Geregistreerd: 15 nov 2007, 23:56
Woonplaats: Brugge

VorigeVolgende

Keer terug naar Tuning

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten