Pagina 1 van 7

Post hier je actuele setup!

BerichtGeplaatst: 21 maart 2007, 18:39
door YamaSam
Post hier je actuele setup! Houd het alleen bij 1 post, zodat je die later kan updaten. Binnenkort wordt het ook mogelijk om je setup in je profiel te posten! :)
Als we nou hier es posten hoe je bakje momenteel inmekaar zit?


vergeet al van m'n eigen kreng welke vertanding ik nu weer gestoken had gisteren.. dus
copy paste de onderwerpen en hou het op een post de man,
die kan je dan aanpassen als er wat veranderd is ;)

Yamasam:

bloktype: FS1 5-bak homietuned en flowed
inhoud: 49cc diameter 40.0mm
cyltype: imi FS1 homie (ietwat gevijld dus) met eigengetunede piston
cylinderkop: orri lagedrukkopje
carbu: Mikuni geruimde 17mm
sproeiermaat: 130 lang
klepsoort of schijf: versnelde homie schijf
uitlaat: dubbele homemade hoge
luchtfiltertype: ori kleine ronde
ontsteking: originele oude type
bougietype: NGK B8
koeling: orri lucht
vertanding: 43/13
banden voor achter: 2.50
vliegwiel: 920g
compressie:
topsnelheid 95

Image

bloktype: 2RU homietuned en flowed
inhoud: 49cc diameter 40.0mm
cyltype: imi FS1 homie (ietwat gevijld dus) met eigengetunede piston
cylinderkop: HD protunakop
carbu: 20mm MIK op werkbank
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: versnelde homie schijf
uitlaat: homemade expansiepijpje
luchtfiltertype: geen
ontsteking: yamasamBAM ontsteking
bougietype: NGK B8
koeling: orri lucht
vertanding: ?
banden voor achter: 2.50
vliegwiel: 0g
compressie:
topsnelheid ?

Image
de vlink gevlowde kutracer van Yamasam!

BerichtGeplaatst: 21 maart 2007, 18:52
door Waslijn
Waslijn:

bloktype: 2RU
inhoud: 60cc (43mm)
cyltype: F5B 60cc immitatie (ongevijld)
cylinderkop: 50cc kop
carbu: replica keihin 16mm
sproeiermaat: 170
klepsoort of schijf: standaard membraan
uitlaat: standaard lage snelle uitlaat
luchtfiltertype: standaard spons
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B7HS
koeling: orri lucht
vertanding: 44/13=3.3846
banden voor achter: 2.75
topsnelheid: 67,6 km/u

BerichtGeplaatst: 21 maart 2007, 20:07
door Jelle
bloktype: 2RT
inhoud: 50cc
cyltype: FS1 snel
cylinderkop: hogedrukkop 50cc
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 170
klepsoort of schijf: schijf traag
uitlaat: imi lage uitlaat snel
luchtfiltertype: plastikke kap
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B8HS
koeling: orri lucht
vertanding: 44/13=3.3846
banden voor achter: 2.75
topsnelheid: +- 80kmh

BerichtGeplaatst: 21 maart 2007, 20:42
door Aad
Aad:

bloktype: 2RU
inhoud: 50cc (maar nu opgeboord naar 41mm)
cyltype: F5B 50cc originele cilinder
cylinderkop: 50cc kop (afgevlakt)
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 130
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: imitatie snelle uitlaat (schuine achterkantje)
luchtfiltertype: standaard spons
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B7HS
koeling: orri lucht
vertanding: 44/15
banden voor achter: voor 2,75 achter 3,00
topsnelheid: 75 km/u

BerichtGeplaatst: 21 maart 2007, 20:58
door RDFS1
bloktype: 1j5
inhoud: 50cc
cyltype: FS1 60cc
cylinderkop: 60cc
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: nog niet gekeken?
uitlaat: 65cc snelle uit jaren 70
luchtfiltertype: trommeltje
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B7HS (dacht ik)
koeling: orri lucht
vertanding: 41/15
banden voor achter: 2.50/2.75
topsnelheid: +- 80kmh

BerichtGeplaatst: 21 maart 2007, 22:40
door mpro09
mitchel:

bloktype: fs1, 72' roterende 5bak
inhoud: 49cc
cyltype: type fs1 orgineel
cylinderkop: hogedruk orgineel
carbu: 16 mm mikuni orgineel
sproeiermaat: 190kort
klepsoort of schijf: schijf snel orgineel
uitlaat: bellymoet
luchtfiltertype: standaard halfrond, met "ram air" inlaat, en snel rubber :P
ontsteking: Mitsubishi met Toyota bobine en Velleman electronische ontsteking
bougietype: NGK B7HS
koeling: orri lucht
vertanding: 13/40
banden voor achter: 2.50/2.75 m29s
topsnelheid: <100

Image

BerichtGeplaatst: 21 maart 2007, 23:09
door Ton
bloktype:3e9
inhoud: 60cc (43mm)
cyltype: alu merk onbekend
cylinderkop: protuna
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: sorry ?
klepsoort of schijf: standaard membraan
uitlaat: hoge imi
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B8HS
koeling: orri lucht
vertanding: 44/14
banden voor achter: 2.75
topsnelheid: +90km

BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 00:07
door Niels
bloktype: 468
inhoud: 49cc diameter 40.75mm
cyltype: F5B Origineel
cylinderkop: Standaard 50cc
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 150
klepsoort of schijf: Standaard metalen membraamkleppen
uitlaat: Imi lage pijp
luchtfiltertype: Origineel oude type bus
ontsteking: 6V Mitsubishi
bougietype: NGK B7HS
koeling: orri lucht
vertanding: 44/13 = 3.38
banden voor achter: 2.50

BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 06:51
door harmen251
bloktype: 2rt
inhoud: 42.3 x 40 56.212 cc
cyltype: F5B 60cc immitatie bijgevijlt
cylinderkop: blok cilinderkop redelijk gevlakt
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 150
klepsoort of schijf: snelle inlaat schijf
uitlaat: homoet
luchtfiltertype: een smalle spons
ontsteking: 6V Mitsubishi
bougietype: NGK B8hs
koeling: industrie lucht
vertanding: 44/14 = 3.14
banden voor achter: 2.25/2.50
topsnelheid: 78km/u

BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 07:44
door Martijn
Martijn:

bloktype: 2RT
inhoud: 49cc
cyltype: Immi FS1
cylinderkop: Immi fs1
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 180
klepsoort of schijf: Standaard schijf
uitlaat: Imi lage pijp
luchtfiltertype: 3E9 filterhuis zonder luchtfilter
ontsteking: Nog niet werkend, maar probeer sparcon contactpuntvervanger aan de praat te krijgen
bougietype: NGK B8HS
koeling: orri lucht
vertanding: 44/13 = 3.38
banden voor achter: 2.50 - 2.75
top: n.n.b.

BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 08:39
door Tombo
Bloktype: 1J5 Membraan blok
Inhoud: 56,3cc diameter 42.5mm
Cyltype: Imitatie FS1, zelf bijgewerkt
Cylinderkop: Afgedraaide grote kop (3E9/2RU)
Carbu: Originele 16mm Mikuni
Sproeiermaat: 140 dacht ik...
Klepsoort of schijf: Origineel membraan (binnenkort carbonkleppen)
Uitlaat: Homoet 4P met losse bocht
Luchtfiltertype: Origineel
Ontsteking: Origineel
Bougietype: NGK B8HS
Koeling: Origineel
Vertanding: 13/39
Banden voor/achter: 2.502/2.75
Topsnelheid: 90 km/h op de GPS

Allus MHR geack

BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 10:10
door edje
Cloktype: 3f2
Inhoud: 49cc, boring 40mm
Cyltype: volledig ori f5b
Cylinderkop: Afgevlakte grote kop (3E9/2RU)
Carbu: Originele 10mm Mikuni
Sproeiermaat: 100
Klepsoort of schijf: Origineel membraan
Uitlaat: snelle immi
Luchtfiltertype: Origineel, 3e9
Ontsteking: Origineel
Bougietype: NGK B8HS
Koeling: Origineel
Vertanding: 13/44
Banden voor/achter: 2.502/2.75
Topsnelheid: 62 op de fietsteller :)

BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 11:20
door Riemer
mijn setup van dit moment. wordt binnenkort drastisch veranderd
bloktype: 2f2
inhoud: 60cc (43mm)
cyltype: Fs160cc immitatie (bewerkt)
cylinderkop: 600cc kop hogedruk
carbu: 16mm
sproeiermaat: 150
klepsoort of schijf: carbon membraanklepjes
uitlaat: zogenaamde 65cc uitlaat
luchtfiltertype: orgineel, half rondje
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B9HS
koeling: lucht
vertanding: 44/13=3.3846
banden voor achter: 2.75
topsnelheid: 85 a 90 km/u

BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 16:15
door Jasperb
Aad schreef:Aad:

bloktype: 2RU
inhoud: 50cc (maar nu opgeboord naar 41mm)
cyltype: F5B 50cc originele cilinder
cylinderkop: 50cc kop (afgevlakt)
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 130
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: imitatie snelle uitlaat (schuine achterkantje)
luchtfiltertype: standaard spons
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B7HS
koeling: orri lucht
vertanding: 44/14=3.14 (binnenkort nog even 15 proberen)
banden voor achter: voor 2,75 achter 3,00
topsnelheid: 75 km/u

heb hierboven ff wat dingetjes aangepast :wink:

BerichtGeplaatst: 22 maart 2007, 16:43
door dewaal
under construction :
bloktype: fs1 65
inhoud:50cc
cyltype: 50cc z1 ( getuned )
cylinderkop: 50 cc kopje
Geflowde carters
carbu: 16mm origineel
sproeiermaat: weet ik nog niet
snelle schijf
uitlaat: of een orri hoge pijp
luchtfiltertype: -
ontsteking: hpi
bougie: denso race
vertanding 15-?
bandjes origineel :D
verwachte top over de 100 kmh anders trap ik hem de maas in :D