Pagina 2 van 7

Geplaatst: 22 mar 2007, 17:01
door 2RU-ori
OK, kom ik met m'n asfaltverbrandende racemonster:
Bloktype: 2RU
Inhoud: 49cc
Cylindertype: 2RU origineel
Cylinderkop: 2RU origineel
Carburateur: Mikini 10mm origineel
Sproeiermaat: voldoende
Klepsoort of schijf: schijf
Uitlaat: originele uitlaat+bocht
Luchtfiltertype: 2RU trommel
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGKB6HS
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 45/12
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: 45 :oops:

Geplaatst: 22 mar 2007, 20:21
door fs-ael
hier mij 2ru tje

bloktype: fs 50 5bak menbraam
inhoud: 60cc (43mm)
cyltype: fs1 ( kstar van helden getuned)
cylinderkop: 60cc kop met squis rand 0.80 mm en O ring pakking
carbu: mikuni 16 mm
sproeiermaat: 210
klepsoort of schijf: malossi carbon membraan (alu spruitstuk aangepast)
uitlaat: homoet 4 p
luchtfiltertype: zelfbouw 2ru binnenwerk
ontsteking: HPI 2006 2 curve
bougietype: NGK b10hvx
koeling: orri lucht
vertanding: 15/43 = 2.86
banden voor achter:2.50 - 2.75
topsnelheid: 105 kmh

Geplaatst: 23 mar 2007, 13:14
door MisterBos
378:
bloktype: 378
inhoud: 49cc
cyltype: orri 378 cilinder, waar redelijk wat aan gevijld is
cylinderkop: afgevlakt
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 160
klepsoort of schijf: membraam
uitlaat: snelle met schuin kantje
ontsteking: orri
bougietype: b7hs
vertanding: 14/41
banden voor achter: m29's voor 2.50, achter 2.75
topsnelheid: 75 voordewind

2ru:
bloktype: 2RU
inhoud: 60cc
cyltype: athena
cylinderkop: 60cc kop afgevlakt
carbu: 16mm mikuni
sproeiermaat: 190
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: homoet 4p
ontsteking: orgineel
bougietype: b9hs
vertanding: nog niet bekend
banden voor achter: Michelin vm100, voor 2.50 en achter 2.75
topsnelheid: nog niet bekend....

Geplaatst: 23 mar 2007, 17:52
door dewaal
fs-ael schreef:hier mij 2ru tje

bloktype: fs 50 5bak menbraam
inhoud: 60cc (43mm)
cyltype: fs1 ( kstar poorten bewerkt
cylinderkop: 60cc kop met squis rand en O ring pakking
carbu: mikuni 16 mm
sproeiermaat: 190
klepsoort of schijf: malossi carbon membraan (alu spruitstuk aangepast)
uitlaat: homoet 4 p
luchtfiltertype: zelfbouw 2ru binnenwerk
ontsteking: HPI 2006
bougietype: NGK b10hvx
koeling: orri lucht
vertanding: 15/43 = 2.86
banden voor achter: 2.75
topsnelheid: 105 kmh


aah prutser :wink:

Geplaatst: 26 mar 2007, 20:08
door punkemon
Bloktype: 3f2
Inhoud: 49cc
Cylindertype: 257 origineel
Cylinderkop: 3f2origineel
Carburateur: Mikuni 13mm origineel
Sproeiermaat: 120
Klepsoort of schijf: membraam
Uitlaat: originele uitlaat+bocht
Luchtfiltertype: powerfiltertje
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGKB7HS
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 43/10
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: 60
Ben aan het trager rijden omdat ik men brommer niet nog is kwijt wil door die rotflikken:)

Bloktype: 1j6 '76
Inhoud: 60cc
Cylindertype: imi fs1ccgietijzeren bijgewerkte uitlaatpoort
Cylinderkop: ori ver afgevlakte kleine kop
Carburateur: Mikuni 16mm origineel
Sproeiermaat: 170
Klepsoort of schijf: membraan
Uitlaat: homoet under construction
Luchtfiltertype: 1j6type '76
Ontsteking: standaard
Bougietype:b7
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 39/44
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: gok op 85 (nog niet rijdend)

Geplaatst: 27 mar 2007, 11:26
door Jasperb
:P Sorry ik heb geen fs1 meer :oops:

bloktype: Viercilinder, bovenliggende nokkenas, viertakt en luchtgekoeld
inhoud: 408cc
cyltype: standaard Honda, gehoond naar 408cc. In lijn, dwars in het frame gemonteerd
cylinderkop: aangepaste kop
carbu: 4x 20mm Keihin
sproeiermaat: 110
uitlaat: ori 4 in 4
luchtfiltertype: standaard + aangepast framewerk voor meer luchttoevoer
ontsteking: electronisch
bougietype: DR8ES-L
koeling: lucht
vertanding: 17/34
banden voor achter: 3.00 voor en 4.25 achter
topsnelheid: 165 kmh

edit snelheid aangepast, net de 165 gehaald ipv 160 :D:P

Geplaatst: 08 okt 2007, 22:57
door jonnotje
bloktype: 2ru
inhoud: 50cc
cyltype: immitatie fs1 aangepast
cylinderkop: Hoge druk
carbu: 16mm Mikuni
sproeiermaat: Mikuni 120 Lang
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: immi uitlaat schuine achterkant
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B8
vertanding: 14/44
banden voor/achter: Continental Go! 2.50 / 2.75
topsnelheid: 81.7

brede hogedrukkop(afgedraait) en bellymoet moeten nog worden gemonteerd

Geplaatst: 25 nov 2007, 21:32
door Joep
bloktype: 2RU
inhoud: 50cc
cyltype: gietijzeren FS1, getuned
cylinderkop: één millimeter afgevlakt
carbu: 16mm Keihin
sproeiermaat: 150
klepsoort of schijf: standaard schijf
uitlaat: Homoet 4P
luchtfiltertype: orrigineel 2RU
ontsteking: Standaard
bougietype: B8HS
koeling: lucht
vertanding: 13/38
topsnelheid: 75km/u

foto's binnenkort

Geplaatst: 25 nov 2007, 21:35
door reddevil
bloktype: 2ru
inhoud: 50cc
cyltype: immi Fs1
cylinderkop: Hoge druk
carbu: 16 mm orginele mikuni
sproeiermaat: 115 Lang
klepsoort of schijf: schijf snel
uitlaat: immi uitlaat schuine achterkant
luchtfiltertype: standaart
ontsteking: standaart
bougietype: NGK B7
koeling: orri lucht
vertanding: 13/41
banden voor/achter: M29S 2.50/2.75
topsnelheid: 70

Geplaatst: 25 nov 2007, 22:29
door Martijn
bloktype: 2ru
inhoud: 50cc
cyltype: immi F5B
cylinderkop: huis tuin keuken
carbu: 16 mm orginele mikuni
sproeiermaat: 150
klepsoort of schijf: schijf snel
uitlaat: 2f2 uitlaat zonder dempert 8)
luchtfiltertype: 2ru
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B7
koeling: orri lucht
vertanding: 12/44 (dacht ik)
banden voor/achter: M29S 2.50/2.75
topsnelheid: 58 8)

Homoet komt eraan en ik moet waarschijnlijk nog wat aan mn vertanding doen :)

Geplaatst: 25 nov 2007, 23:28
door Hans W
bloktype: 378
inhoud: 50cc
cyltype: immitatie FS1 licht getuned
cylinderkop: orgineel
carbu: 16 mm
sproeiermaat: 110
klepsoort of schijf: standaart membraam
uitlaat: homoet
luchtfiltertype: vroegere type (kleine)
ontsteking: punten
bougietype: NGK B8hs
koeling: wind
vertanding: unknown
banden voor/achter: voor orginele kruiwagenband achter orginele band
topsnelheid: 85

Geplaatst: 25 nov 2007, 23:58
door rise and shine
Bloktype: zongchen
Inhoud: 50cc
Cylindertype: imi honda
Carbu: 17mm
Sproeier: Unknown
Klepsoort of schijf: -
Uitlaat type: Motosport klein gat
Luchtfilter type: powerfilter schuim
Ontsteking: CDI
Bougietype: .. ff tjekken
Koeling: wind
Vertanding: 14-unknown
Banden voor/achter: bandjes van Yampe ( made on earth :mrgreen: )
Topsnelheid: 0 km/h ( zojuist mn cylinder en zuiger omzeep geholpen door een een of andere wazige vast loper, zit nu hard na te denken over een 70cc met 50 kop en 20mm carb)

Geplaatst: 26 nov 2007, 11:31
door bromtolfs1
bloktype: 468
inhoud: 50cc
cyltype: F5B tum 178 orgineel
cylinderkop: orgineel
carbu: Mikuni 16 mm orgineel
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: membraan orgineel
uitlaat: 2F2 met 32mm bocht en restrictie eruit
luchtfiltertype: type voor 1979
ontsteking: standaard orgineel
bougietype: NGK B7hs
koeling: rijwind
vertanding: 13/41
banden voor/achter: 2.50/2.75
snelheid: 75km/uur (max: 84km/uur)

Geplaatst: 26 nov 2007, 19:25
door edje
mijn nieuwe setup:

bloktype: 468
inhoud: 50cc
cyltype: F5B tum 178 orgineel (met verbrede uitlaatpoort)
cylinderkop: ver afgevlakte oud type/waterkoeling
carbu: Mikuni 10 mm orgineel
sproeiermaat: 100
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: immi hoge pijp
geflowde carters
luchtfiltertype: type voor 1978
ontsteking: standaard orgineel
bougietype: NGK B8hs
koeling: rijwind/waterkoeling
vertanding: 12-44
banden voor/achter: 2.50/3.00
snelheid: 60-65 (schatting) nog niet voluit geweest

Geplaatst: 27 nov 2007, 18:07
door Jorn
bloktype: 380
inhoud: 49cc
cyltype: Fs1 snel
cylinderkop: Standaard
carbu: 16 mm orginele mikuni
sproeiermaat: aan het experimenteren
klepsoort of schijf: schijf ( snel of gewoon geen idee )
uitlaat: Immi snelle uitlaat
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK-R B8
koeling: orri lucht
vertanding: moet nog nakijken
banden voor/achter: Orri banden
topsnelheid: Onbekend