Pagina 3 van 7

Geplaatst: 27 nov 2007, 18:09
door jeroenvans
[s]Bloktype: 2ru
inhoud: 50cc
cilindertype: 50cc immi fs1
cilinderkop: k-star immi
carb: 16 mm mikuni(van edwin)
sproeiermaat: lost track(al teveel gewisselt)
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: homoet
luchtfilter: orri 2ru
ontsteking: standaard
Bougie: b8hs
vertanding: 14-44
banden: geen idee maar iig goede maat
snelheid: was 75-80 tot mn laatste vasloper

ga nu wss voor de parmakit van yampe[/s]

edit: gejat

Geplaatst: 27 nov 2007, 20:41
door pee67
Bloktype: 1J5
inhoud: 50cc
cilindertype: 60cc Z1
cilinderkop: 60 cc kop
carb: 16 mm mikuni
sproeiermaat: 170
klepsoort of schijf: 3 klepsmembraam (van een yamaha enduro)
uitlaat: snel
ontsteking: standaard
Bougie: b7hs
vertanding: 16-44
banden: nieuwe, geen idee wel merk, iig geen ori
snelheid: nog niet getest....ben nog aan het wachten op een ontstekingsspoel en zekeringen :lol:

Geplaatst: 08 dec 2007, 17:48
door Triforce
Bloktype: 2RU
Inhoud: 60cc
Cylindertype: Aangepaste athena
Cylinderkop: Hogedruk kop
Carburateur: Mikuni 16mm origineel
Sproeiermaat: 160 kort Mikuni
Klepsoort of schijf: Membraam
Uitlaat: FS50 uitlaat
Luchtfiltertype: normaal
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGK B8HS
Koeling: Ori
Vertanding: 44/14
Banden voor/achter: 2.50/3.25
Topsnelheid: 75, (max: ??)

Geplaatst: 17 dec 2007, 16:58
door Triforce
Mijn vader had vroeger.

Bloktype: 2f2
Inhoud: 60cc
Cylindertype: Huigen alu 60cc veel aangepast 16 PK (Door de politie gemeten vroegah)
Cylinderkop: FS1 60cc hd kop aangepast
Carburateur: Orgineel Mikuni 17.5mm
Sproeiermaat: 110 lang of kort?? weet hij niet meer
Klepsoort of schijf: Membraam
Uitlaat: leek op een FS50 uitlaat
Luchtfiltertype: klein rond
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGK B9HVX
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 17/35
Banden voor/achter: 2.75/3.50
Topsnelheid: Hard zat

Geplaatst: 07 mar 2008, 15:57
door Ruudsjuh
bloktype: 1J5
inhoud: 49cc diameter 40.0mm
cyltype: bewerkte FS1 cilinder, zeer hoogtoerig
cylinderkop: hogedruk Kreidlerpet
carbu: Mikuni 16,5 mm
sproeiermaat: onbekend
klepsoort of schijf: onbekend
uitlaat: Lafranconi Protuna
luchtfiltertype: geen
ontsteking: originele Mitsubishi
bougietype: NGK B8
koeling: origineel rijwind
vertanding: 13-
banden voor achter: 2.50 voor 2.25 achter
vliegwiel: onbekend
topsnelheid: ruime 95 km/h

Afbeelding

Vrijdag 14 maart rijbewijs ingenomen wegens te hard rijden. Denk er maar om.. meer dan 30 te hard en je bent em kwijt. Ik reed 90 tegen de wind in, mocht 40 dus zal een flinke boete worden :oops:

Geplaatst: 07 mar 2008, 16:08
door thomas-18
Bloktype: 1J5 Membraan blok
Cyltype: Imitatie FS1 60cc onbewerkt 43mm
Cylinderkop: immi 60cc onbewerkt
Carbu: Originele 16mm Mikuni
Sproeiermaat: 110 lang mikuni
Klepsoort of schijf: immi membraan
Uitlaat: immi snelle uitlaat schuine achterkant
Luchtfiltertype: origineel
Ontsteking: immi contactpunten
Bougietype: NGK B8HS
Koeling: rijwind
Vertanding: 14/39
Topsnelheid: 90 km/h

Geplaatst: 14 mar 2008, 11:10
door Axel
Bloktype: 2RU schijfblok
Cyltype: Ori 2ru onbewerkt
Cylinderkop: hd kop
Carbu: Originele 16mm Mikuni
Sproeiermaat: 115 lang
Klepsoort of schijf: snelle schijf
Uitlaat: expansie pijp
Luchtfiltertype: origineel
Ontsteking: punten
Bougietype: NGK B7HS
Koeling: rijwind
Vertanding: 13/44
Topsnelheid: 70 km/uur

Geplaatst: 14 mar 2008, 23:58
door Handyman
Bloktype: 2RU schijfblok
Cyltype: immi FS1 onbewerkt
Cylinderkop: Protuna megakop, schuurmachinegevlakt :)
Carbu: Originele 16mm Mikuni
Sproeiermaat: 170 mikuni, naald 1-na-hoogste stand
Klepsoort of schijf: snelle schijf
Uitlaat: schuine achterkant met naad
Luchtfiltertype: origineel
Ontsteking: punten
Bougietype: NGK B8 lang, 4 vulringen.
Koeling: rijwind
Vertanding: 13/44
Topsnelheid: 70 km/uur

Geplaatst: 22 sep 2008, 09:01
door Higherking
Bloktype: 2RU schijfblok
Cyltype: Athena 60cc bewerkt.
Cylinderkop: Grote 3 e 9 kop
Carbu: 16mm namaak
Sproeiermaat: 110 mikuni, laagste stand
Klepsoort of schijf: snelle schijf
Uitlaat: homoet.
Luchtfiltertype: origineel
Ontsteking: punten
Bougietype: NGK B8 lang,
Koeling: rijwind
Vertanding: 14/44
Topsnelheid: 90/95 km/uur

Geplaatst: 22 sep 2008, 17:34
door ronny
bloktype: 3e9
inhoud: 60cc diameter 43.0mm
cyltype: bewerkte FS1 cilinder[imi], zeer hoogtoerig
cylinderkop: hogedruk 60cc 3e9
carbu: Mikuni 17 mm {16 mm uitgewerkt naar 17}
sproeiermaat: 150
klepsoort of schijf: membraam
uitlaat: grome expansie "de jager"
luchtfiltertype: org.
ontsteking: hpi
bougietype: NGK B9
koeling: origineel rijwind
vertanding: 15-44
banden voor achter: 2.50 voor 2.25 achter
vliegwiel: binnenrotor
topsnelheid: ruime 92,5 km/h [op een testbank]
5,9 pk bij 11,000 rpm

Geplaatst: 23 sep 2008, 00:17
door paull
2RU
FS1 cyl immi
16mm or mik
150kort
tandwielverhouding?
275 achter voor 250
Uitlaat imi onderlangs zonder demper :P
75km

Geplaatst: 30 sep 2008, 13:44
door edje
bloktype: 486 4 bak, spoelkanalen passend gemaakt voor deze cilinder, verder krukasholte en spoelkanalen gepolijst
inhoud: boring van 40.25
cyltype:ori f5b met verbrede uitlaatpoort met prox zuiger
cylinderkop: ver afgevlakte protuna kop
carbu: Mikuni 10mm
sproeiermaat: 100
klepsoort of schijf: ori schijf met immi snelle timingen
uitlaat: goed passende immi hoge met eigengemaakte demper
luchtfiltertype: ori kleine ronde
ontsteking: originele oude type met verstelbare grondplaat
bougietype: NGK B7
koeling: orri lucht
vertanding: 13-44
banden voor achter: 2.50/3.00
vliegwiel: ori oude type
compressie: ?? vrij hoog in elk geval
topsnelheid 60-65. nog aan het inlopen

Geplaatst: 26 okt 2008, 12:06
door PD
bloktype: 2ru
inhoud: 41mm
cyltype: Huigen alu cilinder
cylinderkop: K star
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 180
klepsoort of schijf: zelfgemaakte snelle schijf
uitlaat: Bosdemper(expansie)
luchtfiltertype: 2ru
ontsteking: originele (binnenkort velleman)
bougietype: NGK B8
koeling: orri lucht
vertanding: 13-44
banden voor achter: 2.50
vliegwiel: orgineel
compressie: amanah
topsnelheid: 85a90km/h

Geplaatst: 26 okt 2008, 12:44
door Triforce
PD schreef:bloktype: 2ru
inhoud: 43mm
cyltype: Huigen alu cilinder
cylinderkop: K star
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 180
klepsoort of schijf: zelfgemaakte snelle schijf
uitlaat: Bosdemper(expansie)
luchtfiltertype: 2ru
ontsteking: originele (binnenkort velleman)
bougietype: NGK B8
koeling: orri lucht
vertanding: 13-44
banden voor achter: 2.50
vliegwiel: orgineel
compressie: amanah
topsnelheid: 85a90km/h

even een kleine aanpassing voor je gemaakt

Geplaatst: 26 okt 2008, 21:52
door edje
bloktype: 486 4 bak, spoelkanalen passend gemaakt voor deze cilinder, verder krukasholte en spoelkanalen gepolijst
inhoud: boring van 40.25
cyltype:ori f5b met verbrede uitlaatpoort met prox zuiger
cylinderkop: ver afgevlakte protuna kop
carbu: Mikuni 10mm
sproeiermaat: 100
klepsoort of schijf: ori schijf met immi snelle timingen
uitlaat: kreidler jamarcol sigaar op een 32mm fs1 bocht (trekt een stuk beter dan een hoge fs1 pijp)
luchtfiltertype: ori kleine ronde
ontsteking: originele oude type met verstelbare grondplaat
bougietype: NGK B7
koeling: orri lucht
vertanding: 13-44
banden voor achter: 2.50/3.00
vliegwiel: ori oude type
compressie: ?? vrij hoog in elk geval
topsnelheid 60