Pagina 4 van 7

Geplaatst: 06 feb 2009, 18:36
door marco
bloktype: 5A3 membraam
cylinhoud: 49cc
cyltype: Z1 39.96mm ongevijld
cylinderkop: 49cc hogedruk
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 150 kort (moet nog groter)
uitlaat: standaard orgineel
luchtfiltertype: trommeltje
ontsteking: standaard
vliegwiel: orgineel
bougietype: NGK B9HS
koeling: orri lucht
vertanding: 14/39
banden voor achter: 2.50/3.50
topsnelheid: :?: nog aan het inrijden blok is net gereviseerd
remmen voor achter:schijf/trommel

Geplaatst: 06 feb 2009, 18:40
door rise and shine
bloktype: lifan plingplangplong
cylinhoud: 108cc
cyltype: korte slag
cylinderkop: 110cc normale nok
carbu: mikuni 19mm
sproeiermaat: ?
uitlaat: Motorsport monkeydown
luchtfiltertype: trommeltje
ontsteking: standaard (cdi)
bougietype: NGK CR6HS
koeling: orri lucht
vertanding: 16/32
banden voor achter: ?
topsnelheid: Teller houd op bij 70km/h dus noem het maar 'wijzer weg' binnenkort eens met de tomtom rijden
remmen voor achter:schijf/trommel

(pauper dax, dit hele zooitje word de komende 2 weken overgebouwd op de fs1)

Geplaatst: 19 feb 2009, 18:51
door eelco
Nou vooruit, mijn racemonster:

bloktype: 2RU
inhoud: 50cc
cyltype: orri 49cc
cylinderkop: orri
carbu: Mikuni 10mm
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: slome schijf
uitlaat: slome orri uitlaat
luchtfiltertype: 2RU
ontsteking: Originele
bougietype: NGK WeetIkNiet
koeling: orri lucht en (regen)water :P
vertanding: 11-44
banden voor achter: 2.00- 2.50
vliegwiel: orri
compressie: genoeg
topsnelheid: 45-48 :roll: :lol: !

Geplaatst: 19 feb 2009, 21:29
door nico
mooi snelheid :wink:

hier komtie van mij dan maar he

bloktype: 2F2
inhoud: 60cc
cyltype: immi 49cc
cylinderkop: immi
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 120 dacht ik
klepsoort of schijf: menbraan
uitlaat: hoge uitlaat immi
luchtfiltertype: oud type
ontsteking: Originele
bougietype: NGK ... heb geen idee
koeling: lucht i think
vertanding: geen idee :oops:
banden voor achter: 2.00- 2.50
vliegwiel: orri
compressie: teveel :lol:
topsnelheid: 80/95 volgend teller die egt niet klopt :roll: haha !

Geplaatst: 19 feb 2009, 21:32
door reddevil
mijn nieuwe 2ru :D

bloktype: 2ru
inhoud: 50cc
cyltype: immi 49cc
cylinderkop: immi hogedruk
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 115
klepsoort of schijf: Snelle Schijf
uitlaat: uitlaat immi (snel)
luchtfiltertype: origineel
ontsteking: Origineel
bougietype: NGK 7 R
koeling: Lucht
vertanding: 13/44
banden voor achter: 2.50- 2.75
vliegwiel: orri
topsnelheid: 75 :D (maar ben nog inrijden!)

Geplaatst: 19 feb 2009, 23:34
door rise and shine
rise and shine schreef:bloktype: lifan plingplangplong
cylinhoud: 108cc
cyltype: korte slag
cylinderkop: 110cc normale nok
carbu: mikuni 19mm
sproeiermaat: ?
uitlaat: Motorsport monkeydown
luchtfiltertype: trommeltje
ontsteking: standaard (cdi)
bougietype: NGK CR6HS
koeling: orri lucht
vertanding: 16/32
banden voor achter: ?
topsnelheid: Teller houd op bij 70km/h dus noem het maar 'wijzer weg' binnenkort eens met de tomtom rijden
remmen voor achter:schijf/trommel

(pauper dax, dit hele zooitje word de komende 2 weken overgebouwd op de fs1)

Geplaatst: 18 apr 2009, 18:05
door Louistje
Mijn 2F2:

bloktype: FS1 2F2 4-bak
inhoud: 49cc
cyltype: orginele F5B
cylinderkop: orginele hogedrukkop
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: ? (denk membraan)
uitlaat: orginele snelle lage FS1 uitlaat
luchtfiltertype: orginele ronde luchtkoker
ontsteking: standaard orginele ontsteking
bougietype: NGK B7HS
koeling: luchtgekoeld
vertanding: 13/42
banden voor achter: ?
vliegwiel: orgineel vliegwiel
topsnelheid: 55 km/h

Geplaatst: 18 apr 2009, 21:13
door lespaultje
Mijn 3e9:

bloktype: FS1 3e9 4-bak
inhoud: 49cc
cyltype: imi FS1
cylinderkop: normale kop(afgevlakt)
carbu: 16mm
sproeiermaat: 120 lang
klepsoort of schijf: membraan
uitlaat: snelle FS1
luchtfiltertype: plastic geval :P
ontsteking: contactpunten
bougietype: B7HS
koeling: luchtgekoeld
vertanding: 14/44
banden voor achter: Yokohama 2.5 voor ? achter Metzler ME22 2.75
topsnelheid: 75 km/h? 80km/h ?

Geplaatst: 08 jun 2009, 20:30
door niels16
mijn fs1 2ru 8)


bloktype: FS1 2ru 4-bak
inhoud: 50cc
cyltype: imi FS1
cylinderkop: 2ru orri kop(komt nog hd ,oid op)
carbu: 10mm :oops:
sproeiermaat: 150kort
klepsoort of schijf: schijf langzaam
uitlaat: snelle FS1 (aangepast)
luchtfiltertype: 2ru
ontsteking: contactpunten
bougietype: B7HS
koeling: luchtgekoeld
vertanding: 14/44
banden voor ,achter: Yokohama - achter cheapass imi bandje
topsnelheid: 65 ,70

Geplaatst: 04 jul 2009, 19:55
door marco
bloktype: 5A3
cylinhoud: 50cc
cyltype: ori FS1 40.25
cylinderkop: afgedraaide 3e8 kop
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 170 kort
klepsoort of schijf: ori membraam
mengsmering: putoline mx5 1:35
uitlaat: trompet
luchtfiltertype: trommeltje
ontsteking: gino's tuning CDI onsteking
vliegwiel: 2RU
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 13/44
banden voor achter: 2.50/3.50
remmen voor achter:schijf/trommel
topsnelheid: 60+

Geplaatst: 06 jul 2009, 17:59
door George
Mijn setup

bloktype: 1j5
cyltype: 44.5
cylinderkop: 44.5 hogedruk
carbu: mikuni 16.3mm
sproeiermaat: 195 lang
klepsoort of schijf: org membraam
Mengsmering: castrol a747 - 1:40
uitlaat: homoet 4p
luchtfiltertype: org.
ontsteking: org contactpunten
bougietype: ngk b9hs
koeling: rijwind gekoeld (dit keer)
vertanding: 14-44
banden voor achter: michelin m45 - 2.50 voor 2.75 achter
Topsnelheid 108


_________________

Geplaatst: 07 jul 2009, 13:50
door Dezelfde Jasper
bloktype: B20A
inhoud: 2 liter
cilindertype: Die roestige
cilinderkop: Vet
carbu: Stinkt
sproeiermaat: euuuh
uitlaat: Redelijk ori, gaten dichtgelast
luchtfiltertype: Grote ronde
ontsteking: Punten 4 life
bougietype: NGK B7hs
koeling: Koelvloeistof met vlokken
vertanding: Geen idee
banden voor achter: Het canvas wordt zichtbaar
vliegwiel: Aanwezig
compressie: Zal nog wel aardig zijn
topsnelheid: 160 heuvel af, kroeg in het zicht
Remmen v/a: Schijven/schijven

In de toekomst verwacht ik meer lekkage, minder compressie, en meer herrie uit de uitlaat na de volgende winter.

Geplaatst: 24 mei 2010, 15:53
door Twowheeler
moest ik nog doen :P

bloktype: 2ru
cil inhoud: 50cc
cil type: orri f5b (uitlaat poort iets omhoog)
cilinderkop: k-star gino's tuning
carb: orri mikuni 16mm
sproeiermaat: 150
inlaat: orri slome schijf
uitlaat: immi snel onderlangs (schuine achterkant)
mengsmering: kroon oil 2takt/ castrol 2rs 1:40
luchtfiltertype: orri oliedrum
ontsteking: orri
bougietype: NGK BR8HS
koeling: lucht
vertanding: 14:43
banden voor/achter: 2,50 / 2,75
remmen: trommel
topsnelheid: +/- 75

Geplaatst: 24 mei 2010, 16:00
door rise and shine
bloktype: CB400FE
cil inhoud: 408cc
cil type: 4stuks
cilinderkop: 8 kleppert
carb: orri mikuni 20mm
sproeiermaat: 72 uit mijn hoofd
inlaat: 20mm
uitlaat: Marshall
mengsmering: Castrol Power RS GPS 4T 10W40
luchtfiltertype: geen
ontsteking: Punten
bougietype: NGK D8ES-L
koeling: lucht
vertanding: 17:34
banden voor/achter: Metzler roadtec
remmen: Voor enkele schijf, achter een trommeltje
topsnelheid: +/- 165

Geplaatst: 24 mei 2010, 16:07
door mpro09
bloktype: DS7
cil inhoud: 247cc
cil type: RD250
cilinderkop: RD250
carb: orri mikuni 28mm
sproeiermaat: 135
inlaat: membraan
uitlaat: orri
mengsmering: Castrol Power RS 2T 1:33
luchtfiltertype: power1 43mm
ontsteking: Newtronic
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 16:36
banden voor/achter: Metzler ME22
remmen: trommel dubbele werking voor, enkel achter
topsnelheid: ???