Pagina 6 van 7

Geplaatst: 10 jun 2011, 16:58
door henkie22222
Bloktype: 5A7
cilinder: 49cc fs1 imi
cilinderkop: imi HD
carburateur: ori 16mm mikuni
sproeiermaat: 170 lang
Klepsoort of schijf: Membraan
uitlaat: 32mm hoog
luchtfiltertype: 3e9
bougie: NGK B7HS (ik weet het er moet een B8HS in)
vertanding: 44/13 (als ik me niet vergis)
Topsnelheid: 87 op de teller, plat op de tank, wind mee :lol:

Geplaatst: 10 jun 2011, 17:01
door marco
henkie22222 schreef:Bloktype: 5A7


Geen 5a3??

Geplaatst: 10 jun 2011, 17:22
door henkie22222
marco schreef:
henkie22222 schreef:Bloktype: 5A7


Geen 5a3??


volgens mij niet.
kijk nog wel een keer :wink:

Geplaatst: 14 jan 2012, 12:12
door agassi
Agassi's 2RU

Bloktype: 2RU
cilinder: 60cc AJH
cilinderkop: 43MM GINO HD
carburateur: ori 16mm mikuni
sproeiermaat: 170 kort
Klepsoort of schijf: Snelle schijf
uitlaat: 32mm Luhac ( naadpijp )
luchtfiltertype: 2RU
bougie: NGK B8HS
vertanding: 14-40
Topsnelheid: Nog geen idee ( nog in aan het inrijden ) 80?

Geplaatst: 11 okt 2012, 20:23
door fs1willem
FS1-P :
FS1-cilinder (ori), 16mm Mikuni (ori), 13 voor, 39 achter, naadpijp, snelheid nu : 70+

2F2 :
F5B (oude imi), 16mm Mikuni (ori), 13 voor, 39 achter, naadpijp,
snelheid nu : onbekend ivm ontbreken voorrem, maar verwacht voorlopig 70-80

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 21 sep 2014, 16:39
door eddy hak
De korf van een am6 pas gemaakt op de fs1 voorzien van 6 platen en het koppelingshuis uitgebouwd,Het huis van de roterendeinlaat uitgedraaid en voorzien van een grotere diameter schijf zodat hij afsluit want er zit een gat in van 24mm.Vervolgens een 24mm carburateur geplaatst.alleen nog een grotere sproeier nu nog 115,maar de rozetop is veel feller geworden tov de 16 mm. Gr eddy

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 21 sep 2014, 17:27
door ginofs1
mooi werk. heb je er ook foto's van ?

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 22 sep 2014, 21:49
door eddy hak
eddy hak schreef:De korf van een am6 pas gemaakt op de fs1 voorzien van 6 platen en het koppelingshuis uitgebouwd,Het huis van de roterendeinlaat uitgedraaid en voorzien van een grotere diameter schijf zodat hij afsluit want er zit een gat in van 24mm.Vervolgens een 24mm carburateur geplaatst.alleen nog een grotere sproeier nu nog 115,maar de rozetop is veel feller geworden tov de 16 mm. 18 inc wielen ,achterbrug verlengd tandwiel verh 11 44 topsnelheid was 115 met 16 mm en wind mee snelheid nu is nog niet bekent en ik zou graag foto s plaatsen maar ik moet nog uitvinden hoe. Gr eddy

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 22 sep 2014, 22:04
door marco
Tandwielen 11-44 :)

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 22 sep 2014, 22:18
door ginofs1
marco schreef:Tandwielen 11-44 :)


goed zwaar, bereken daar een rpm bij met 110 km :wink:

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 22 sep 2014, 22:35
door marco
Minimaal 20.000 ;)

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 22 sep 2014, 22:47
door ginofs1
ja in die buurt zal het zitten :lol:

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 23 sep 2014, 02:35
door Nickvdb
bloktype: 1J6
inhoud: 60 cc
cyltype: 60cc AJH
cylinderkop: 60cc kopje
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: 190
klepsoort of schijf: ori membraan
uitlaat: FS50 uitlaat
luchtfiltertype: ori
ontsteking: 6V Mitsubishi
bougietype: NGK B9hs
koeling: lucht
vertanding: geen flauw idee :P
banden voor achter: 2.25/2.50
topsnelheid: 85km/u, met wat wind en bergaf 90 :P

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 23 sep 2014, 12:49
door eddy hak
ginofs1 schreef:ja in die buurt zal het zitten :lol:
14000 rpm zeker dit is namelijk de grens voor contacktpunten want die gingen bij mij zweven,nu geen last met de hpi toen nog met de 16mm geloof het of niet 90 in z n 3 als ik hem helemaal liet uit zingen(janken) .vergeet niet ik heb 18 inc wielen en 11 44 is een lichte vertanding en met de 24mm zou 12 44 kunnen dus ik denk 7 kmh erbij

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 23 sep 2014, 16:35
door marco
Wat is de omtrek van je achterwiel ?